varför klappa mothårs?

Ahh men snälla nån, varför klappa mej mothårs när man kan klappa medhårs. Ingen idé att komma o moppsa upp sej mot mej.. no way in hell! Take no shit säger ja bara! Denna satans dag...
 
Dagen inleddes perfekt, lugnt på jobbet och slutade tidigt... bättre kunde det inte bli? Eller.. Tre onda ting har hänt mej idag.. snälla nån.. tänkte.. hur fan ska dagen sluta. 1) Skytteträningen gick kass 2) parkeringsmöter, trots att ja hade inte sett nån skylt.. alltså den va inte synlig o då får de fan inte heller lappa... men fick en möter på 500 spänn, hehe vilket ja ska överklaga.. mmmm här ska de inte kunna komma o moppsa sej... Överklagat nån gång tidigare o fått igenom d, så varför inte göra ett försök till :) Det komiska va att när ja kom på gatan första gången kom ja på att man måste ha fått en parkeringsbiljett, vilket jag fixade, men va fan spelade det för roll om man parkerar "fel".. 3) Jag har även fått skäll av en personal från färjan! japp ni läste rätt.. skäll, men ja skällde lika möe tillbaka, för rätt ska va rätt.Såhär är det.. ja skulle åka med den lilla färjan som har 3 filer ombord.. De två första bilarna skall enligt regel ställa sej längst fram bredvid varandra  o sedan fyllas på med tre filer bakom,. o bara för att den andra bilen ställde sej fel, fick ja skäll.. O ja gav mej inte, jag stog på mej! jag vet minsann hur man ställer sej, thats it! då tjabbade han om att ja brukade ställa mej fel, wtf är det med gubben!!!! om man är ensam ombord på färjan, kör ja inte fram, skillnad är ju om det är många bilar me. Men är ja ensam på en kvällstur, ställer ja mej en bit bakom för att det inte ska skvätta saltvatten på min nya bil. Det förstod han, men palla skälla.. som sagt.. inte klappa mej medhårs ena stunden vända kappan efter vinden. Nä fyfan för surubbar, jag gav honom mördablicken, då han glodde på mej o när ja körde av tittade ja inte ens åt d hållet.. ah att göra mej irriterad e inte sådär supersmart ;) Vart tokirriterad hela hela eftermiddagen/kvällen hittils. Verkligen kännt mej som en vildkatt, otämjd med en killer instinkt..fräst!!!  
 
 
Känner helt klart att en supergo kram hade gjort susen :)
 
haha hoppas inte din dag har varit lika rörig som min?! jag slår nog alla rekord idag :) Men lugnade mina nerver när ja cyklade hem till familjen Nordström o fick lite babylove <3 Gillas! Nu ska ja ta ett par djupa andetag o bara chilla. Imorgon är det full rulle igen... upp tidigt, jobba, skjuta, träna lite på loket o sen hem o dona. Denna gången ska ja ta min cykel bara för att jävlas. mohahaha
 
ha det superbra. Puss o kramisar i massor från en lätt uppskrivad Ems <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0