snälla nån...

Vaknade med en fruktansvärd huvudvärk, men med den friska promenaden i regnet släppte allt. Kom ner till hallen 30 minuter innan vi skulle köra till tävlingen.. jag drog fram alla mina grejer o va redo för att åka. Då helt plötsligt fick jag ett mess om att en skyttekompis som inte kunde följa med för att hon va sjuk.. Tänkte aha, men kommer den andra fjompan som skulle skjuta då? WTF! Jag väntade o väntade o väntade... Vad fan är famförhållning då? Ja kan säga att ja hellre är några minuter tidigare, hellre d än att va den som man alltid ska behöva väntar på... typ 25 minuter försenade, men va f*n ringer man inte o meddelar att man blir sen o vad beror det på? Sen hade de ju inga nycklar heller för att komma in, så när ja redan stog uppe o skulle slänga in sakerna i bilen behövde de mina nycklar.. suck suck suck, snälla nån !?
 
 
Meningen va att vi skulle ge oss av kl 10.30... men efter mitt tålamod tog slut o min tidshållning blev förstörd.. blev ja ganska irriterad.. jag vill alltid infinna mej på plats 1h innan tävlingen drar igång, för att hinna med kontroller, byta om o landa innan det är dax att skjuta. Orkade inte ta nån diskussion med dom, va så förbannad så ja klev bara in i bilen med musik i öronen o försökte ladda om.. positiva tankar, jo lättare sagt än gjort.. Kom till plats då det bara va 30 min innan första skottet skulle lossas, tror ni ja va förstörd eller vad?! mmmhm! Snabba ryck.. Inte kul inge kul. Denna stressiga förmiddag resulterade dagens prestation.. Blev riktigt besviken.. Men på nått sätt lyckades ja ta mig till final o även där va nått som inte heller redigt stämde. Men lyckades ta mej upp 3 placeringar.. Slutade totalt 5:a, kom igen Månsson bättre kan du! Tänk va dagsformen o situationen kan spela sån stor roll.. Kommer gå mycket bättre nästa gång <3 Min bästa tjejskyttekompis vann, delade ut en massa goa kramar till henne efter vår final, vi blev nämligen tvungna att åka med detsamma efter finalen.. varför ska folk jämt stressa?! Men men, eftersom ja åkte med familjen som ja nu ogillar... får man ju bara gilla läget o åka med. Tack gode för musik säger ja..
 
Väl hemma i kalle k igen, tog ja min lilla väska på ryggen o taskade hemåt... på vägen va ja nära på att svälta ihjäl.. Inte ätit sen imorse ju, eftersom vi inte hann äta innan vi åkte från växjö. Så innan ja kom hem mellanlandade ja o köpte mej en pizza. :) Den slank ner fint :)
 
Nu väntar ja på att de finaste tjejerna ska dyka upp hos mej.. Agnes och min kära syster <3 Lite mysepys <3 De ska va här medan Martin är på fest nånstans. Riktigt fint med sällskap <3 Behöver lite love <3
 
 
Hoppas din lördag har varit kanon. Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0