rörd

Naaw idag ble jag sådär överaskat rörd på jobbet. Lagom när jag skulle gå hem, skrek ett barn efter mej... "Emma, stanna jag har gjort en sak till dej! ". Jag började ta på mej min varma goa jacka o skorna, då ungen kom utspringande till hallen med en teckning som han gjort. Denna teckningen fick mej rörd.. måste uppebarligen gjort ett bra intyck hos de små liven. :) Allt för de små huliganerna. Det söta va sen när ja fick teckningen, att han gav mej en kram och sa att jag va världens bästa fröken.. Tror du det värmde nått i mitt hjärta eller vad? Jag är bara den jag är, delar med mej värme, kärlek och en massa skratt bara ;) naaw!
 
 
Efter att ha lyckats ta sej ifrån skolan efter ett himla kramande i hallen, körde jag ner till färjan för att glida över till Kalle K. o japp, även idag blev det allsång i bilen tills jag landade :) Inne i stan blev det skytteträning.. kände mej inte redigt kry, men tränade iallafall. Kändes kanonbra på träningen, trots att resultatet inte va det bästa.. men känslan fanns där. Kommer bli mer träning i veckan, ska chocka hjärnans celler lite grann tror ja.. konsentration på hög nivå. :) Efter jobbet imorgon ska jag till Loket o träna, så är iallafall planen.. :) Skönt!
 
Hur har din dag varit today? Nu ska ja moffa ner mej i soffan och ta en smarrig chai te o försöka slappna av så gott det går. Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0