Planering...

Då va tisdagn över.. Idag har det vart en mysdag tillsammans med barnen. Trots att ja gick upp tidigt så höll jag hela dagen ;) Har haft "bio" med barnen, så hela förmiddagen har vi kollat på film :) Nalle Puh.. va sägs om det? naaw jag låg iallafall och mös med ett par trollungar till filmen. Popcorn och mysepys... me like! <3
 
 
Sen har vi även pysslat på eftermiddagen, gjort spöken av gips... riktigt fina! Stolt över mina små barn, de fick sedan måla dem i vilken färg de ville.. vem har sagt att spöken måste va vita? finfint!
 
Efter jobbet idag hann jag inom hos mormor o morfar lite snabbt.. Mormor ville visa mej en grej, hon håller nämligen på att sticka mej en mössa.. fränt! Vill tusan me lära mig att sticka o virka en massa fräsiga mössor o raggsar :) Kommer väl när man får tid till sånt :)
 
Idag har jag börjat planera inför fredagen.. Halloween närmar ju sig och ahhh jag tror att jag bestämt mej. :) Blir utgång! wihooo ut o skaka loss :) Kuligt som tusan ska det bli, vet knappt när ja va ute sist. Minnet är bra men dåligt :) Har lite förslag ändå på vad ja ska va utklädd till.. men vad tror du om detta?? O sen ska det givetvis sminkas som tusan... Hmm sminkas, smyckas osv, tror det kommer bli bra. Tänk va man har en massa maskeradgrejer man har hemma.. fanns lite o välja mellan... :) Ohh bara tokälskar att spöka ut mej. tsss! På torsdag då jag är ledig ska jag nog hinna med att fixa de sista grejerna.. <3 sweet
 
 
Nu ska ja minsann chilledilla resten av kvällen, känns som ja planerat klart för ikväll. Imorgon är det jobb som vanligt... dock börjar ja inte supertidigt, utan normaltid ;) skönt! Vill du veta nått skoj? Att ja ligger ruskigt bra till att få 100% tjänst på ön.. ohh *pirr*..  :) Så glad! Har möte på måndag, då ska vi se vad säääfen säger, ska även planera våren då..  :) Ska även ha avdelningsmöte imorgon.. ett himla ståhej.. men men.. Hur har din dag varit? Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer
Postat av: J

Grattis!

2012-10-30 @ 20:13:17
Postat av: Anonym

Halloween var ju i onsdags! Haha sorry
Allhelgonadag och halloween är två helt olika saker! Man lär sig ngt nytt varje dag

Svar: hahha words :)
Emsan

2012-11-02 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0