o så va det äntligen helg

Idag va det inte heller så många barn på förskolan, många som blivit krassliga.. Stackare... Ett under att inte ja blivit riktigt sjuk än, jag som brukar åka på allt möjligt med mitt kassa immunförsvar... lucky me ;)  Hann med ganska mycket eftersom vi va möe personal på få barn, kan va skönt ibland. Kvalitetstid med barnen, fredagsfika, dona med barnens pärmar osv.. lagom fredag måste ja säga. Slutade till o me 1h tidigare... omg! Fatta att det va längesen, tokskönt! Plötsligt händer det :) Inne i stan sen passade jag på att ta ett skyttepass, känna efter så att allt stämmer till imorgon.. hmm kändes sådär, men håller tummarna på att allt klaffar imorgon. Känner att ja behöver lite medvind. Åker imorgon runt 8.30, tillsammans med de bästaste brudarna ;) Ida, Agnes och mami <3 Då är jag lugn och glad :) Så imorgon blir det lite sovmorgon för min del, behöver kanske inte gå upp förrän 7.30 ;) sweet!
 
Om du inte har nått bättre för er imorgon, får du gärna hålla tummarna för mej kl 11.00 och har för mej att det va kl 15.00 :) Nu ska ja ta mej en stor kopp te och moffa ner mej i soffan o ladda mentalt ;) låter lite proffsigt att säga mentalt, inte sant? Men huve måste va me för att man ska kunna tagga o prestera, så är det bara. Slappekläder o mitt härliga duntäcke i soffan, det är me viktigt för att få mej att slappna av ordentligt. <3
 
På söndag ska ja träffa Martina, som kommit hem från sitt äventyr.. att bestiga kilimanjaro.. har så mycket att prata om :) Så om det är fint väder ska vi på picknick.. sweet! Va händer för din del i helgen?
 
Hoppas din dag har varit kanon! Massa härliga pussar o kramisar <3 pussilipuss <3

Kommentarer
Postat av: Henke

Ladda på bra nu så det går bra imorgon! Ska hålla tummen så den blir blå och faller av ;). Puss på söta

Svar: Ska försöka ladda ordentligt, så får vi se hur det går :) Kan inte göra mer än mitt bästa. Känns toppen att du håller tummarna gubs. Tokglad för det :) En uppdatering kommer dyka upp efter tävlingen. Hoppas du har en bra kväll hjärtat. Pok
Emsan

2012-10-19 @ 19:12:29
Postat av: Johan

Håller också tummen PoK

Svar: Tack johan :)
Emsan

2012-10-19 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0