mys o även lite hårdträning

Mycket trevlig dag jag har haft.
 
Haft en heldag tillsammans med Ida och Agnes medan Martin jobbade. Lagade mat tillsammans till oss, shoppade o bara tokmös ihop. Efter den fantastiska stunden ihop avrundade vi fårt lilla tjejmys med en promenad ner till färjan <3 Blev en massa pussar o kramisar innan de åkte hem ;) När ja väl sagt hej då osv begav jag mig ner till skyttet för att sätta mej på ett möte.. men mötet va inte möe att hurra för, fick bara reda på vilka tävlingar vi skulle åka på till hösten. När jag ändå va där nere passade jag på att träna, kändes bra trots lite småslarv.. Kändes bra och det är huvudsaken. Efter åt trodde jag inte att ja inte hade nån energi kvar, men ibland förvånar man sig själv :) Tror det eller ej, traskade vidare till Loket.. Där två skyttekompisar va även på plats... perfekt! Fullt ös så klart. Ja ångade på som som brukade. Körde armar, mage o lite ben.. Avslutade med den jobbiga promenixen med lutningsökningar (5-10%) i 30 min.. Svettigt men sjukt underbart.. mina skyttepolare bara stånkade o stönade bredvid... en av skyttekompisarna hade sagt efteråt: "Emma med sina förbränningsintervaller, shit va d sög, trodde ja aldrig! Pust! Men bra! ".. Yeaaah bara på att som gäller! Det sköna va när ja hade 3 minuter kvar av intervallerna... då tog jag löpet, kändes som man svävade fram när man sänkte lutningen till normalläge hehe.Sweet!
 
Imorgon är det dax för jobb igen :) Ska dock in o mellanlanda hemma hos familjen Nordström för att lämna av grejer som siss glömde hos mej idag. <3 Efter jobbet imorgon ska ja nog skjuta för att slipa lite ytterligare på formen, tävling denna helgen som kommer... kan inte ligga på latsidan om man ska kunna prestera. Hoppas din dag har varit fantastisk!? Massa värme o kärlek <3 Pussilipuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0