kvalitetstid med syster

Dagen inleddes med en runda upp till mej, där vi släppte av min älskade misefis <3 ohhh såå skönt att ha henne hemma, nån att gosa med ;) Well well... Systeryster o jag körde sedan vidare bort till loket där vi ångade på så gott vi kunde. Kul att siss kommit  igång med träningen, wihooo.. kan vi ju träna flera gånger ihop. <3 När vi tränat klart gick vi upp o duschade o satte oss i basun. hehhe bara tokälskade idas kommentar: "Amen shit det är ju galet svettigt där inne (62 grader), usch! " hehe så stog hon där vid dörren, vid öppen o undrade om inte ja skulle kliva ut, ahahahahahha ja önskade ju på att det skulle bli galet varmt o gytt där inne.. Slutade med att ja asgarvade o gick ut. hehe kom o tänka på filmen "Tomten är far till alla barnen", där ungen står vid bastun, då männen bastar o så vill ungen prata med pappan... Att ja inte skrattade ihjäl mej alltså ;)
 
Pappan: Kom in!?
Ungen: Det är för varmt där inne! en
Pappan: Men stäng dörren då?
Ungen:  Ja vill ju prata med dej.
Pappan: men stäng dörren och kom in, du släpper ju ut värmen..
ungen glor o suckar...
 
Efter gymmet körde vi o shoppade som tusan ;) mmhm! Känns som vi va precis överallt och ingenstans. Höll på att skita på mej när Johan kom galloperande bakom mej på Biltema hehe. Gick omkring där o lullade runt tillsammans med siss. hehehe tänkte nu är det nån rackare som hoppar på mej o skrämmer mej. men blev minsann lite chockad när det kom nån springade bakom hehe. Johan din galning! Men roligt va det! Längesen, galet längesen!
 
När vi kände oss färdiga med shoppingen körde siss och jag hem till mig igen. Där slog ja in lite paket, städade o började rensa en massa grejer.. ha, inte ha, ha, inte ha.. ahh ni vet hur det funkar. Gick igenom mina gardroberna i sovrummet... va lite grejer att dona med. Vika, sortera, slänga osv. Skönt att ibland bara få gå lös på saker här hemma. Ska gå igenom mina 4 gardrober i hallen om en liten stund. Såhär kan det se ut när man e i farten.. hinner även med en massa mysepys med min lilla tjorv <3
 
 
 
Hoppas din dag har varit fantastisk?! Min har varit kanon ;) Massa pussar o kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys systera ihop, själv mös jag med Agnes :)

Svar: Supermys att gosa med Agge me <3
Emsan

2012-10-06 @ 22:19:50
Postat av: Anonym

Söta bilder

Svar: ;) thanks! please please.. skriv vem som kommenterar, blir superglad om ja vet vilka som slänger in kommentarer <3
Emsan

2012-10-07 @ 00:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0