kuligheter

världens längsta fredag slutade hur bra o rolig som helst. Det va jag o en unge kvar sista timmen, tror ni vi hade skoj eller vad?! Vi stog o gömde oss bakom en blomma o såg att pappan kom, då sprang vi ut i stora rummet o slängde oss på golvet, kasade in under ett bord o för att gömde oss.. hehe värsta james bond grejen ;) o när pappan väl kom in satt vi under bordet o fnissade.. ja jössös, pappan bara asgarvade när vi berättade hur vår "kurragömma" gick till ;) Denna goa unge pratar nämligen om mej hemma, inte så lite heller.. " Hon är världens bästa fröken o vi hittar alltid på en massa bus. Emma e bäst!" hehe smälter man när man hör nått sånt eller? mmmhm.
 
Imorgon ska ja ta hem min underbara kisemis till stan, ska bli sååå skönt att ha henne hemma.. nån att mysa med om dagarna när man kommer hem från jobbet <3 Världens bästa Alice <3 Imorgon ska jag o min syster ha en heldag ihop, ska shoppa o träna ihop. Ska bli kul att få rå om sin one and only syster <3 Tokälskar henne!
 
 
 
På söndag ska ja träffa min gamla kollega, världens bästa Emelie! Ska ta en fika o bara chilledilla, fint! Hur ska din helg se ut? Nu ska ja slänga mej framför spisen i vardagsrummet här hemma hos päronen o bara njuta. Massa pussar  o kramar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0