jobb, skytte, spinning, pump o core

Ohhh nu är jag helt slut i både kroppen o knoppen. Vart möe på jobbet idag, trots att det inte vart möe barn så har vi på förskolan fått täcka upp på fritids.. inte fått ut nån vikarie, så det har vart action.
 
Efter jobbet idag cyklade jag raka vägen till färjan.. I stan blev det fullt ös med klös såklart.. Skjöt 2 st omgångar.. kändes sådär, kan bli bättre! Men tror det blev en redig genomkörare.. Efter skyttepasset hojade jag vidare, denna gången till Loket. På gymmet blev det lite "uppvärmning" i form av spinning i 30 min. När ja inte kände av röven längre klev ja av, lite lätt skakig i benen o sen vidare in i ett annat rum... Stora Salen... mmmhm.. Där blev det Pump (30min) skivstång med vikter, väljer själv hur jobbigt det blir... men fett nice! o när det passet va klart ångade ja på med Core (30min) som är mag/ryggträning..  låter inte mycket till världen med 30 min.. men intensivt som heter duga.. Kan väl säga att det lite skakigt när ja va klar.. men då har man ju helt klart lyckats! Har ni inte testat det nångång så... try it!
 
 
Just nu är ja i lyan o donar lite, ska hoja ner till färjan sen för att sova hemma hos mina päron. mmm låter kanske lökigt, men lätt värt 30 min längre i sägen på morgonen, eller?  ;) Tycker iallafall jag... Imorgon är det upp tidigt som fan, som vanligt denna vecka... Ingen träning på gymmet imorgon iallafall, ska vila kroppen.. är det tänkt iallafall. Ska eventuellt ta ett skyttepass och sedan packa så att det är klart för lördagen.. då det är tävling.. Ett himla farande, eller hur!?
 
Hoppas din dag har varit kanon... Blir musik o chill på färjan... min egna lilla bubbla...tröttare än tröttast. Ha det bäst people! Massa pussar och kramisar från den lätt skakiga människan... puss puss puss  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0