Hello my love <3

idag har vi o barnen vart på studiebesök hemma hos ett barn ;) Där träffade vi en massa getter och hönepönor, hund och en massa trevliga människor. Ohh hade det hur mysigt som helst, förmiddagen bara rann iväg.. Här kommer lite härliga bilder... Gullesöta djur <3 bara tokälskar den galna hönan som rusar förbi då ja ska fota den svarta dvärghönan haha ;) O de små getterna.. naaaw, nästan så man kunde ta de under armen o pysa ;)
 
 
Efter jobbet fick ja galet brått, plattan i botten och in till stan, här skulle den nya pärlan hämtas ;) mmmm min fina lilla rosa bil <3 Bilförsäljarnas klassiska fråga: "vem ska få första åket?" Jo, det fick minsann världens bästa Alice hehe de bara asgarvade.. men så fick det bli. Körde och tankade och sedan raka vägen hem till mitt för att hämta Alison som hade sprungit o gömt sej under sängen. Fram med gotte för att locka fram henne, in med henne i buren o sen va det ner till bilen som gällde. Haha där kom ja nerglidande med en helt egen, rosa, snygg och "Emmig" bil. Ohh där satt jag i bilen med musik i öronen o bara njöt. Väl hemma på ön raggade jag upp mami och papi på en runda runt ön.. .mys <3 Kanske inte ser sådär jättemöe av bilen där, men bilder kanske tas fler imorgon <3
 
 
Hoppas din dag har varit kanon, det har iallafall min vart. Massa pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0