härliga onsdag

Då har vi kommit till halva veckan, bara några dagar till innan lite helg. Ska bli riktigt skönt att ha en ledig helg.. ingen tävling, utan bara besök av min älskade mami på, lördagen.. mys! <3
 
Idag vaknade jag tidigt, lite innan kl 06.00...natten kunde blivit bättre, bara legat o rullat, kollat klockan o väntat på att kliva upp.. sånna nätter är sååååå jobbiga! Klev iallafall upp med en gång, trött som fan o gjorde mej iordning lite snabbt och insåg att ja skulle hinna med 06.30 färjan.. Lyckades med det.. va då inget liv?! Hade egentligen kunnat sova 1h till utan några problem, för tid till jobbet hade jag ialalfall.. På färjan lämnade jag inte bilen, utan satt kvar o hade lite allsång för mej själv :) Med musik i öronen låter de flesta låtarna man sjunger nästan bra *asg*. :) Väl ute på ön körde jag hem till min underbara syster o Agnes för att ha lite frullemys. Det va så mys att gå o slänga sej i sängen där Agnes låg som bara väntade på mej ;) När hon såg att det va jag så bara sken hon upp, ohhh detta underbara leende gjorde min dag. För på jobbet va det full rulle med alla småkrassliga barn... Hade stängningen till o me, jobbade över ett par minuter oxå, roligare kan man ju ha kanske. Men då det va som segast o ja va som tröttast tänkte jag bara på agnes underbara leende och personer som får mej superlycklig. Tack! <3
 
 
Hehehe fick visst en Agnes i knät efter ja satt mej i soffan för att kolla på nyhetsmorgon. Ida skulle duscha så jag fick den lilla trollungen bara lite sådär hejsan hoppsan. En liten nakenfis som såg lika trött ut som mej *asg* Mosters lilla gull <3  
 
Efter jobbet körde ja in till stan för att ånga lite på loket. Körde bröst, armar, rygg o lite mage... och som avslutning 25 min PW med lutningsökningar, sweet! Funkade, trots att ja har den dumma förkylningen. När ja kände mej klar begav jag mig hemåt, duschade, plockade fram grejer till morgondagen och lagade mat. Vad sägs om nyfångad abborrefilé, potatis, spenat o kall romsås? Helt ok enligt min mening. :)
 
Imorgon ska vi se om ja orkar gå på nått pass, isf blir det pump och core, galet skönt efteråt.. Håller tummarna på att ja har lite energi över när ja slutar imorgon. Hur har din dag varit?
 
Massa pussar o kramisar <3 Pussilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0