Efterlängtade helg!

Ahh idag har det varit en helt ok dag, riktigt längtar till idag.. ok, inte längtar efter långpasset, utan att det är sista dagen som man kan ånga på, för att  sedan ta en efterlängtad helg! 
 
I förmiddagen va jag o en kollega iväg med våra stora förskolebarn inne i stan, där det va sång, dans i disco-light (även ja skakade loss med barnen), fika och måleri :) Riktigt mysigt hade vi det! 
 
När vi kom tillbaka på ön fick vi skjuts upp till skolan, där vi va sena till maten.. men va gör det.. va så lugnt uppe på skolan ändå. Blev stek, hemmagjorda klyftpotatis o sås, ahhh riktigt smarrigt måste ja säga o som fredagfika blev det kladdkaka med after eigh i o kaffelaffe.. inte helt fel?!  .. :) Är så himla glad och tacksam att det är lugnade iaf en dag i veckan, för idag har jag varit galet trött. kanske inte så konstigt eftersom det vart en lååång dag.. Tack gode att det äntligen är helg! För just nu hade jag verkligen inte orkat med en arbetsdag till :) Så inställd på att ha sovmorgon två lövly dagar nu innan det är på att igen. :)
 
Efter jobbet idag hälsade jag på mami, papi och farmor lite snabbt, cyklade även inom familjen Nordström.. Pass på att mysa lite ;) Martin tyckte jag såg så trött och sliten ut så han gav mej ett glas vin :) Precis va ja behöve efter en "fullrullevecka". Thanks! En sån man skulle man haft, som serverar mej lite gotte efter en tuff vecka haha :) snällis!
 
Säger bara home sweet home.. Blev en dusch direkt när ja kom hem, va ju sådär tok-kallt ute.. burr! Kändes som ja hade kunnat stanna i duschen i flera timmar, varmt och gytt <3 Blev såklart mjukisar för hela slanten efter det o flufftäcket... mysfaktor 1000.. tända ljus har jag ju me såklart.. o för att höja övertröttheten, garvar jag nästan ihjäl mej till American funniest.. hur roligt får man va? hehe roligt på andras bekostnad.. rätt skoj! *fniss fniss, nöff, fniss*
 
Hoppas din dag har varit kanon. Imorgon får ja mami-besök på morgonen (08.30) wiiii umgås o mys dagen..Ska försöka ta sovmorgon till kl 08.00 iallafall, får se hur ja lyckas med det. :) Får försöka gömma mej under täcket eller nått :) Blir kaffe o mysfrulle sen  <3 Massa pussar o kramisar från övertrötta lilla jag ;) Pussilipuss o nyp i stjärten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0