duktiga ni är min busar

Idag har mina barn varit fantastiskt duktiga! Vi har haft förskolans egna lilla lopp.. sträckan va inte sådär jättelång men de va sååååå duktiga. Vi hade en tokrolig uppvärmning innan det va dax att samlas vid startskylten(som barnen gjort).. Vid startlinjen va barnen toktaggade.. o när ja skrek: "Är ni redo???" Alla barnen skrek i kör "JAAAA".. .3 2 1 Spring! De v precis som värsta tjurrusningen hehhe! Ohhh underbara kids. Jag sprang tillsammans med "lilla gruppen", även de minsta små liven joggade till o från, stolt över dom <3 Fick en massa high five av mina stora när de passerade oss. Undra vem som lärt dom d ;) mohahaha! ;) Det va ju en supergo känsla som man hade när man började närma sig målet, med en unge vid sidan om sej som man peppat hela vägen. t O armarna som sträcks i luften, herre gud.. nästan så man fick en liten rysning. Känslan av lycka, kunde man genomskåda i barnens härliga ansiktsuttryck o kroppsspråk <3 O efter prisutdelningen efter målgång gick alla små trollungar stolta som små tuppar ;)
 
 
Efter jobbet körde jag faktiskt in till stan... o körde raka vägen till loket.. fatta va längesen ja tränade.. för mej känns det som en evighet, men i själva verket är det 9 dagar sen :O Känns galet. På loket körde ja mage och lite kondition.. va inte superpepp på att träna men gjorde det ändå... imorgon blir det nog träning igen, gäller att få igång rutinerna igen ;) Får se va ja kör då.... Hur har din dag vart?
 
Massa pussar o gosemys <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Låter som en härlig dag! Du kan hitta på du! :)

Svar: hehe jajamen <3
Emsan

2012-10-05 @ 08:37:13
URL: http://martinakilimanjaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0