Detta regnande... men mys på nått sätt!

Ohh ingen sovmorgon för min del idag heller.. Blev väckt av en släkting från Uppsala som undrade om min farmor va hemma?! Ehhh nej! Visst hon kommer under dagen men inte strax innan kl 08.00 en måndagmorgon. Suck! Efter ett himla kacklande i telefonen kunde ja sedan inte somna om, typiskt! ja e nog världsmästare på att inte somna om... Så va gjorde jag då? Jo upp o hoppa Månsson! Började städa lite, bädda o satte på kaffelaffe <3 Farmor kommer nog bli superlycklig när hon kommer hem, fixat o donat till henne <3 Sötelöken <3
 
Givetvis skulle det ju regna idag igen, bara hörde hur regnet smattrade mot rutorna. Alice och jag bara tittade på varandra, vi vill inte gå ut idag va?! haha! Helst inte. Men jag måste iallafall ut... Såg så kallt ut ser kallt ut bara ja gluttar ut genom fönstret. Riktigt "bläkväder", det är ju då man vill stanna inne o kolla film o bara mysa, eller hur ?!
 
En kollega messade mej tidigare idag och frågade om ja inte kunde ta hennes pass denna veckan, hon ska nämligen sjukskriva sej. Hon hade ramlat ner från en stol när hon skulle byta gardiner o landade så fel så att hon fick en spricka i revbenet. Snäll som jag är ställer ja ju upp.. men kommer bli monsterpass för mig denna veckan. Tror ni att man kommer va lagom slut i bollen eller? Yeah! Men men... Måste ju panga denna veckan me, ohhh knivigt värre! Får bli kvällstid då... Bit ihop!
 
Nu ikväll har jag varit på loket o köttat.. fick mej en del skrattanfall.. Först på coreträningen, då helt plötsligt min stalker kom in.. mamma mia tänkte ja.. aldrig får man va ifred på gymmet.. men där trillade han in o skulle ligga snett framför, kom igen! Sen efter passet gick ja ut i gymmet, för att träna med en skyttekompis. Körde armar o mage, sweet.. o i gymmet kom även lite kommentarer o läten från vissa, vilket fick mej att fnissa ett antal gånger. o om man nu ska smygkolla så får man bannemej smygkolla, för att ja ser blickarna, onions! blä på er! 
 
Va även o hälsade på min syster o Agge idag. Herre gud va söta dom är! Agge bara attackerade mej när ja hade henne i knät. Det pillades i mina ögon, nyp i näsan o även i munnen.. Agnes då! Busunge <3 Blev massa mys med familjen Nordström <3 mmm love it! Så möe kärlek o värme som dessa sprider, gör helt klart ens dag... varje dag <3 kolla in Aggebagge som sitter i fönsterkarmen o kollar ut när det spöregnar.. Hon tänkte säkert: "Tur vi ska va inne mamma" <3
 
  
 
 Massa pussar o kramisar i höstrusket <3 Pussilipuss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0