Det va då själva fan! "back-off"

Idag va det som sagt tävling... Började bra men slutade riktigt jävla dåligt. Första omgången va väl kanske ändå ok, men andra omgången va ju riktigt katastrof. Ville bara storböla... ont i hjärtat av besvikelse :( Besvikelse, less, hjälplös och värdelös, så kände jag mig när ja skjutit bort mej. Totalt värdelös! Nää fyfan... o när ja blir förbannad o depp så blir jag verkligen det. o när folk inte kan ta det.. so please, " back off" o låt mej va en stund om ja ser irriterad ut... iaf tills känslorna lagt sej lite. O komma fram o ge beröm, trots att det gått dåligt e ju helt klart brist på respekt, fy på er! Är jag inte nöjd så visar jag minsann det med mina svarta ögon... Inget gullligull om jag inte kommer fram frivilligt...  Inte meningen att va otrevlig, men ja går verkligen in för min sport o kan inte ta att det går emot mej. Det är lite som en berg och dalbana, ena stunden är allt kanon och andra stunden är allt åt helvete. Idag är det en "back-off-dag".. behöver egentligen nån som kan lugna mina ittriga nerver o det fräsiga humöret.
 
När vi kom tillbaka till stan efter trippen hystades jag av hemma hos mitt, men kände då helt plötsligt att jag inte ville vara ensam.. nä det ville jag minsann inte. Tog istället min räser-cykel o cyklade ner fort som fan till färjan, satte mej där... o då kom Martina, som kommit hem från sin resa.. Vi hade egentlgien så mycket att prata om, men fick inte vara ifred. En barnfamlilj som har sina barn på dagis kom o våldgästade oss, ingen ro och ingen vila... men men stog ut till färjan landade. Martina och jag bestämde att vi skulle plocka med oss Ida och Agnes på vår picknick imorgon, riktig tjejdag <3
 
Hur har din dag varit? Inte vart lika irriterad o ittrig som mej hoppas jag? Nu ska ja nog ta en promenad o rensa hjärnan en stund. Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 du är du o ingen annan, man ska vara som man är.
Alla har vi dippar o toppar. Love you

Svar: Tack.. alla har vi våra dagar då saker inte redigt faller på plats. puss på dej mams
Emsan

2012-10-21 @ 07:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0