Blivit med bil :)

Hade brottom in till stan idag efter jobbet :) undra varför!? Jo, här skulle det ju köpas bil! weeei! Har ju länge och väl försökt välja mellan den röda och den med rosa metallic.. O idag.. när ja klev innanför bilaffärens tröskel blev ja tvärsäker om vilken färg ja skulle ha.. Intressant va? ;) Tyckte då att den röda färgen va för skrikig för mig, ja ville då ha en mjuk färg som gör en happy.. Så japp, mina damer o herrar.. en rosa metallic har nu beställts! Kanske kommer redan denna vecka!!!  weiii! <3 O bara för att en ny bil har blivit inköpt, hade farmor köpt rosa bra o ha grejer till bilen ;) hehe girly ;) Tack älskade farmor! Så om ni ser en rosa raggabil så kan det va jag som är ute o glider med bettan <3 mmmm lyssnade på hjärtat, som papi sa och det blev som det blev ;) Kommer helt klart somna gott inatt :)
 
Ohh längtar lite till i morgon, ska nämligen ha "Aspöloppet" tillsammans med mina förskolebarn. 500m om inte lite mer skall klaras av, medaljer får alla underbara kids för att de ställer upp o gör sitt bästa efter vad de klarar av ;) Mums på er! Igår gjorde vi tillsammans en START och en MÅL skylt, tänka sej... vi ska givevis ha vattenkontroller på vägen ;) Snacka om att gå in för d! Lite uppvärmning kommer ju givetvis me hållas av lilla jag, som även skall delta i loppet.. o peppa de små liven <3 Fotografering o paparazi kommer ja nog oxå få agera i spåret... taggad <3
 
Nu ska ja ta o chilledilla hemma hos päronen, kanske rent av slänga mej framför brasan o bara njuta av en helt fantastisk dag. Hoppas din dag har varit lövly!! Massa pussar o kramisar från den lilla glade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0