Utgången

D va längesen jag va ute alltså men shit va skoj d va! Martina och jag käkade smaskig middag ihop innan vi drog igång med festandet. Sminkandet tog sin lilla tid sen.. jössös.. O när man inte redigt vet hur man ska se ut blir det lite veligt.. pilligt, kladdig, men lätt värt d. Vi va väl ett gäng på 6 pers som höll ihop hela kvällen, kuligt som tusan. När det va dax att bege oss hem från utekvällen sprang vi inom en lekpark  :) Martina och jag kunde inte hålla oss :) Hopp i vattenpölar lek i parken.. men traskade sedan hem :) Regnade lite på oss me haha. Väl hemma tog jag mig en dusch o försökte få bort sminket , tog sin lilla tid. :) Så skönt att lägga sen ner i den gosiga sängen efter att ha skakat loss hela natten :) Men som alla andra nätter sover ja kasst.. men får väl lägga mej tidigt ikväll istället.. Långdag imorgon.. 6.30-16.30 sen möte efter det.. bara att bita ihop ;)
 
Här kommer lite goa bilder från gårdagen :)
 
 
 
 
 
imorse när man vaknade va man minsann lite trött i både kroppen o knoppen ;) Men gick snabbt över med en fet kaffelaffe. Hur har din dag ?! Nu ska ja chilla... Ha det toppen <3 Massa pussar o kramar <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henke

Fina bilder <3

Svar: Tack goaste du <3
Emsan

2012-11-06 @ 19:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0