Som en jävla iller...

Ahh idga har jag verkligen vart som en iller, vart överallt och ingenstans.. Inte lätt att täcka upp som 2 personal.. Men jag lyckades verkade det som... :) Kan väl säga att det känns i både kropp o själ att det vart fullt upp. Att det inte finns några vikarie, suck fy fan! Orkade faktiskt inte träna eller nått idag.. Känt mej lite småhängig idag, lock i öronen, skallevärk och lite småyr.. Men nu känner jag inte av nått speciellt, förutom att man är trött. :)
 
Imorgon är det en lång dag som jag nämde i förra inlägget. Frågan är.. sova på ön och kliva upp 05.30 eller i stan 04.30.. Får se vad ja känner för :) Imorgon är det verkligen fullfart mot helgen, långdag men det man ser fram emot är fredagsfikat och träningen på kvällen :) Mums!
 
hur har din dag vart? Nu ska jag umgås lite med min kära syster en stund.. trött trött trött, läggdax tidigt sen... Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0