snälla nån..

Dagen började kl 04.45 för min del. God morgon liksom, hade nog kudden kvar i ansiktet då jag tog färjan kl 06.00 ut till Aspö, hämtade upp min cykel som stog så fint nere vid färjan o väntade på mej... cyklade sedan hem till mina föräldrar för att käka frulle ihop.. Satt och mös med dom tills klockan närmade sig 07.30, då det va dax att hoja till skolan. O på jobbet va det lika mycket ös som vanligt. :) <3 Efter jobbet cyklade jag hem till syrran.. här skulle det tränas... ahh ja säger då bara det.. snälla nån, vad är problemet?!
 
Det va då jag, ida o 2 andra lökar o köttade.. Under tiden då vi körde full rulle på crosstrainern kom päronens granne inrusande. Han stack in i omklädningsrummet och gjorde sej redo för att träna.. han kom efter en liten stund ut i bar överkropp.. tänkte aja.. what ever.. han ska väl kasnke fyllla på vattenflaskan o sen in o dra på sej lite mer kläder? ehhh eller?! nix, han traskade upp på löpbandet i bar överkropp.. WTF! Vilket ledde till att dn ena fjortisen drog av sej sin tröja.. OMG! Va fan hade vi hamnat!? Kan väl säga att det inte va nått som tilltalade oss... men själva grejen.. varför?? varför utan tröjor.. Tänk nu då... jämställdhet.. hur fan skulle det va om vi drog av oss våra kläder.. kom igen... regler på ett gym?! Inte ok detta! bara för att det är ett litet och familjärt gym behöver man inte bli för bekväm?! Sen kommer vi då till den värsta delen.. När siss och jag hade bastat o duschat.. u know.. o skulle ut från damernas omklädningsrum o grannen står i enbart handduk o väldigt långt ner knuten.. Hjälp! Gubbsjuka tänkte jag direkt.. där gick väl ändå gränsen, inte går man ut i handduk o sprätter ute på ett gym? ohhh tur man känner människan sen innan, annars hade man börjat fundera om inte alla hästar e hemma i stallet. O när man väl passerat honom med en blick åt ett annat håll får man då se fjortisarna ligga på golvet o göra situps, halvnäck. hehehe dårarnas paradis sa jag till siss när vi stängt ytterdörren.. hahah mamma mia.. Man börjar ju fundera ändå lite grann hur karlar tänker...
 
Just nu sitter jag hemma och häckar lite, laddar inför morgondagen.. Öppning på jobbet, vilket innebär en tidig dag igen.. fint! Slutar dock 14.45, då ska ja in o skjuta o dona. *Gäsp*... jössös, nu börjar minsann tröttheten slå till.. läggdax tidigt känner jag om man ska orka med morgondagen. Hoppas din dag har vart lövly?! Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0