Shopping med tjejerna

Ohhh en ledig dag såhär mitt i veckan, inte fel alls! Vaknade strax innan kl 07.00, gick upp o mös med familjen Nordström :) Åkte sedan in till stan med brudarna o shoppade.. Det blev alltifrån ljus, ljushållare, gotte till helgen, glasögon, matta m.m. ahh helt enkelt lite smått o gott :) Har även hunnit städa här hemma medan tjejerna vilade i soffan.. pass på :)
Här kommer bilder på mina frökenglasögon och mitt mysiga vardagsrum, som är en av de bästa platserna i hela lyan <3 Chilledill <3
  
 
 
 
 
 
Hur har din dag vart? Just nu, ligger jag på soffan o slappar som bara den.. Imorgon är det på att igen. Jobb o stängning.. träna skytte när ja slutat o har jag nån energi kvar kommer det bli gymmet me. Kan ju inte ligga på latsidan.. vilket jag gjort nu ett tag.. fyamej.. :) Bara på att som gäller! skepp o hoj!
 
Puss o Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0