mysdag med mamma

Igår va det ju en långdag o den där glöggkvällen blev inställd eftersom vi va trötta :) haha men vi får ta en glögg,bak, mysdag ihop en annan dag ;) Ohh då blir det supermyse <3 Istället fick det bli en rask kvällspromenad o sen hem och bada med tända ljus runt om och ett glas vin.. Så gytt att va husvakt, göra precis vad man vill och känner för. Ahhh den badstunden o chilledillstunden va helt lövly. Sen kan jag ju säga att det va riktigt nice att krypa ner i en renbäddad säng o sussa. Men fick jag nån sömn inatt då? Näää, behöver jag säga nått mer än Selmabögen?! Det va en hel natt med jamande, petande och muppande... störigt värre.. försökte slänga ut honom från sovrumsdörren, ut kom han men hoppade in lika snabbt igen.. stort suck.. bara att gilla läget.. :) Så det va han och jag mot världen inatt :) Gaylord fucker åkte istället ut imorse...
 
Åkte nämligen in till stan med min älskade mami, vi gjorde stan, kändes som vi va precis överallt och ingenstans. Men mycket fick vi uträttat. Vi köpte även nya fiskar.. weeeiii! Så nu ska jag strax göra iordning föräldrarnas akvarium, alltid kul med lite nytt. O tanke på nytt.. köpte mej ett nytt plagg idag, bara tokälskade färgen så.. kunde inte bara motstå d.. Ser aningen trött ut.. men men får man ta.. Hann även med en fika med farmor och hennes väninna. sweet!
 
 
 
Vad händer ikväll då? Jag orkar inte med nån utgång tror ja.. utan blir istället träning och slappe ikväll. Elda lite, mysa lite med gaylord framför tv:n. Nångång måste man lära sej att ta det lugnt, tränar på att iaf :)
 
Hoppas din lördag har varit kanon hittils o fortsätter lövly. Massa pussar o kramisar  <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: :)

Det är inte päronens aquarium....hihi vi passar bara någons Vattenlåda o husdjur :)

2012-11-19 @ 07:12:57
Postat av: Anonym

Det har vi haft ihop i alla år mams <3 familjen addams fiskar <3

2012-11-19 @ 11:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0