lugnaste fredagen ever

Lugnare fredag får man leta efter... Idag hade vi bara 6 barn totalt på hela bygget :) Om vi inte hade nått skoj att göra så är ju alltid ja påhittig.. Vad sägs om disco och filmmys <3 Vi skakade loss minsann hur kul får man ha egentligen. Ungarna hade askul när ja dansade loss med dom till eric saade.. hehe mmm hujeda mej! Men kul va det iallfall.... Filmen vi kollade på handlade om Nasse som försvunnit.. naaw nalle puh e ju en redig klassiker. Blev även lite twister där stog vi allihop med röva i vädret och tokskrattade :) Tokälskar mina trollungar.. alltid kul att bjuda lite på sej.
 
Efter jobbet träffade vi (ida, agnes och jag) på 2 bamse älgar som lufsade efter varandra från vägkanten till den andra sidan av vägen.. mamma mia,inga små djur.. Tänkte.. shit bara de inte lufsar efter oss... vet aldrig med djur *asg*. Väl hemma hos Ida igen tog jag mig ett bad, fick till o me en badkompis :) Preimärdoppet med Agnes. Hur kul får man ha.. undra vem som hade roligast?! woop woop!
 
 
 
Gladaste i hela världen när vi är tillsammans <3 Bilden säger mer än 1000 ord. <3 Nu ska vi gotta oss framför tv:n.. Hoppas din dag har varit kanon? Ska tagga inför morgondagen.. då blir det ös med klös.. wihoooo... men vila är det på schemat nu.. Massa pussar o kramisar från gosisarna Ida,Agge o mej <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0