Lång men helt ok fredag...

Att det har vart en lång fredag kan jag inte sticka under stolen med. Vaknade runt 05.00 idag, trött eller trött.. tröttare än tröttast :) Iaf.. kom till jobbet o gjorde det mysepys tills barnen kom.. Kaffe, ljus, musik o lite ahh chill. :) Mysfröken som öppnar ju, kan inte bli annat än mys. Där hade den långa dagen precis startat.. På förmiddagen hade vi det chilledill o firade ett barn som fyllt 4 år o då passade vi fröknar på att ha fredagsfika. Sweet! Efter lunchen sen slutade jag för första gången idag.. o då plockade jag upp min älskade systeryster o drog till gymmet, där ångade vi på.. hej o hå..för min del blev det armar och mage som fick slita :) Avslutade givetvis med att basta.. ohhh varmt och skönt.. siss pustade och gick ut eftersom hon tyckte det va svettigt o varmt.. märkligt! :) <3 När vi va klara släppte jag av siss hemma, hon hade bråttom hem för att baka lussekisar.. wtf! :) körde sedan vidare till jobbet igen.. :) Hjälpte faktiskt en kollega att täcka upp eftermiddagen, shit pommes va snäll ja är som jämt ställer upp för andra.. när är det min tur att få ha den turen? Never know..
 
På eftermiddagen på jobbet va jag inne på fritids.. yeah.. hade vi skoj eller vad?! mmhm, vi drog igång musik så att hela skolan kom i gungning.. Här blev det till att skaka loss o ha kul.. Tänk er själva att skaka loss med den strikta men coola fröken :) Lite "Gangnam style dans" kanske.. ahh why not? hehehe :) Tokälskar alla huliganer :) Kan erkänna att den sista timmen på jobbet dock va lite småseg, då längtade jag home som tusan.. hehe. Kom in till stan kl 18.00 o då körde ja o tankade bilen, röjde i min lilla pärla, plockade fram grejer till morgondagen, laddade kaffebryggaren och ahhh det mesta är nog klart.. ready to go!
 
Just nu ligger jag nermoffad i soffan o försöker chilla :) Går ok änsålänge hehe..Ska nog unna mej lite glögg o en pepparkaka.. två..ehh tre kanske.. e man sugen så är man... :) kanske blir försnäll!? hmm..E jag redan kanske men ändå hehehe :) aja.. bara sån jag är.. Hur har din dag vart? Bra hoppas jag?! Ha en fortsatt trevlig <3 Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0