Lagom ansträngande dag ;)

Morsning korsning!
 
Dagen inleddes tidigt som vanligt, körde inom Ida och Agnes på morgonen för att äta frulle ihop, alltid lika mysigt! Ahh så glad att ja har världens finaste familj <3 När jag myst färdigt körde jag till jobbet... där va det hyfsat lugnt. Utvecklingssamtalen har nu börjat så på det viset är det ju mycket att tänka på osv :) Inskolning börjar nästa vecka me.. då blir det nog lite smårörigt, men det får man räkna med. Hade stängningen idag, det va jag och en unge till kl 17.15.. då pappan kom o hämtade pojken satt vi o läste om Lejonkungen och pratade om den bästa filmen vi nånsin sett.. så mysigt.. Vi kom fram till att det va Ice Age som regerade på toplistan ;) Världens goaste unge! Vem tycker inte om Ice Age liksom <3 Pappan bara log med hela ansiktet då han såg oss sitta i soffan ihopkurade.... sweet!
 
Efter jobbet idag körde jag och plockade upp min älskade syster, för att träna. Idag blev det bara crosstrainer för min del :( Har haft ont i handen som fan idag.. vet inte varför.. kommer o går, känns precis som man satt in en kniv o vridit om.. handleden o så strålar det ut till knogarna.. fyfan! Kunde knappt stödja mej på den idag när ja skulle resa mej från golvet osv.. men men, får se om det blir bättre annars får ja väl kolla upp d.
 
Ikväll får ja en nattkompis, hehe min älskade mami <3 Hon ska till Stockholm i jobbsyfte, kör till Kallinge 05.15.. Tidigt för min mami, naaw.. Ska va på flygplatsen runt kl 06.00.. Hoppas att resan går bra <3 Hon kommer hem på kvällen sen, men man e alltid orolig när nån man älskar åker bort en sväng ;)
 
Imorgon då jag slutar "tidigt" ska ja sitta på möte hela kvällen.. eller hela o hela..hinner kanske hem nån timme innan mötet o fylla på med lite ny energi ;) Hoppas din dag har varit kanonis?! Nu ska ja mysa lite här med papi och farmors gube innan det är dax för oss att åka in till stan igen. Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0