Julstöket är redan igång :)

Efter jobbet idag skippade jag Julshowen, ville göra nått som jag verkligen ville... för att sitta med ett gäng damer och dricka vin o stressa e inte min grej alltså.. en annan gång ;) Istället la jag mig i kärringgrillen(solariet) en stund för att slappna av efter en sjutusans arbetsdag med trotsiga små kids ;) Va awesome! ;) Tassade sedan bort till min underbara Martina som höll på att julstöka som bara den. Upp med alla julgrejer, städa och vara allmänt tosig.. hehe Vi dansade fuldans och lyssnade på julmusik heheh ;) Snacka om stämning! Martina och jag kom gemensamt fram till att det är nån som är i våra lägenheter när vi inte är hemma.. mmm för att det jämt blir stökigt, nån äter mat osv.. mmm vem är du din skyldiga rackare som busar med oss? hihi vi menar .. vi jobbar ju hela dagarna och det kan ju inte va vi ? Eller!? Att vi inte bara dog, fniss fniss! <3
 
Martina hänger upp kulorna ;) O Ris-Otto fick även va med på ett litet hörn ;)
 
 
 
Blev så inspirerad, så ahh jag kunde inte bara låta bli när jag kom hem.. Storstäd, fram med lite julgrejer och musik i högsta hugg.. fuldans och allsång på det.. kan ju inte bli lökigare än så!? Knappast! .. Tur man kan låsa om sej alltså :) Ska snart unna mej lite glögg o slappe i soffan, efter att ja dratt igång en maskin tvätt :) När man väl är igång är det ju all in som gäller?? Well, såhär kan det se ut efter lite donande hemma hos fröken Månsson..
 
Där e han skäggmurveln, hahaha nu håller han verkligen koll på att jag är snäll hela tiden ;) *tsss*.. Såhär ser det ut i mina fönster nu, lagom är bäst... :) O min renbäddade säng mmmmhmm visst blir man lite sugen på att krypa ner? Jag kommer förhoppnings somna som en liten sessa :)
 
 
 
 
Nähe people, nu ska jag chilledilla resten av kvällen.. Tända lite ljus, dricka glögg o gömma mej under flufftäcket här i soffan. Hoppas att din dag har varit lövly!? Massa pussar o kramisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0