Jobb, shopping, träning o slappe.. sweet!

Idag har jag känt mej lite bättre, skönt! Bara vatt snorigt och trött. men det kan man ju stå ut med.. På jobbet har jag blivit bombaderad med barnbaciller.. När ja skulle plocka undan en massa leksaker stormade ungarna mej, de kom från alla håll o skulle pussas o kramas.. Är det konstigt att man jämt e lite småförkyld jämt? Får man stå ut med ;)
 
Efter jobbet idag körde ja in till stan o härjade.. Jag började med att lämna mina matvaror o försökte göra mej lite "mänsklig", man kan ju inte gå på stan som ett troll :) Väl uppe på stan shoppade jag mig ett par nya mysebrallor, sweet! Blev även lite annat smått o gott som tex smink :) Avslutade min lilla stadsrunda hos Martina, Carro och Ulrika :) Trevligt att hälsa på mina underbara damer ;) Man blir alltid så glad att komma in dit, alla underbara blommor o färger, som bara sprider en mysig känsla inom en o den sjukt trevliga personalen får ju vem som helst att trivas<3
 
Mmmmm gosebrallor <3 saknar bara raggisarna o tjocktröjan ;) Myse!
 
Efter den lilla visiten traskade jag ner i skyttehallen för att lossa ett par rackare.. Stog där nere själv i lugn och ro.. rätt va det va skulle jag ta en andningspaus o kollade sett bakom mej o där jävlar stog det en unge o glodde... jössös, va inte redigt beredd på det där.. creepy kid alltså! Men men struntade i det o pangade sedan vidare. Kändes sådär, blev lite trött i slutet, men det är ju inte så konstigt.. Vaknade nämligen 04.40.. när ska det ali idagltså sluta!? Vill ju kunna sova till mobilen tutar för mej.. men icke.. Resultatet stuntade jag fullständigt i idag, va mer ute efter känslan... o den kändes ok trots en del felaktiga beslut.
 
Hur din dag vart?! Hoppas på att den vart lövly?! Imorgon blir det en låndag people.. mm 07.45-17.45.. Bara att bita ihop :) Nu ska jag moffa ner mej i soffan o glutta lite på tv.. Ska givetvis kolla på American pie- the naked mile lite senare.. hehe sen checkar jag ut för idag. Hoppas du har det toppen. Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0