jävla förkylning

Vaknade 04.40 idag o skulle upp 05.30.. jobbigt! Helt igentäppt och så omotioverad till att dra till jobbet... Men tog ändå färjan ut till ön, hela jävla Aspö sov! :) Stan me för den delen hehe! Men väl ute på ön sov familjen Addams så ja körde en liten runda o sen tillbaka o då va minsann kaffet redo :) Sweet! Precis va jag behövde. Efter att ha slängt i sej en rykande kaffe körde ja upp till jobbet, mamma mia! Det va jag o alla mina små änglar som va lealösa och snörvliga... Hur kul kan d va då!? sjukstuga! men men jobbade ändå trots att man har gått på sparlåga hela dagen.
 
Hade en liten sötnos som somnade ståendes idag.. Han hade vatt lite hängig till o från på dagen o sen på eftermiddagen.. då va det precis som att trycka på off-knappen.. Han somnade alltså stående så han föll bakåt.. Tur vi va på hugget o fångade upp honom hehe.. Tror och hoppas med hela mitt hjärta att trollungen stannar hemma imorgon och vilar upp sej. Inte varje dag man ser nån somna på det viset :) Gulle! Vi får helt enkelt krya på oss allihopa där uppe på jobbet. Att man inte är sjukare än vad man är alltså, med alla baciller som jämt och ständigt hostas ut :)
 
Efter jobbet åkte jag hem till stan, hade inte ens nån energi kvar till att gå ner i skyttehallen o lossa ett par skott.. Dessutom va det en massa bilar och folk som sprang upp och ner vid skyttet, såg dom allt! Hade nog inte haft det rätta humöret till att skjuta med folk i min närhet idag. hihi. Hem till lyan körde jag, packade väskan till morgondagen, drack lite "honingsvatten"  o kollade på tv en stund med papperstussar i näsan.. ahh hade nån sett mej i det läget hade man ju trott att man släppts ut från psyket eller nått. .Men va gör man inte om man inte kan fräsa... :) Papperstussar is the shit :) Passade även på att ha lite modevisning för mej själv, om vilka kläder ja ska ha på mej på torsdag.. då det är julshow med jobbet i Ronnebybrunn :) Så här kan det se ut.. kan man se ut såhär?! Man vill ju inte va förfin heller ;)
 
 
Vatt lite kluven om ja skulle sova i stan eller om ja skulle sova ute på ön o unna mej 1h sovmorgon.. Efter mycket om och men slutade det med att ja körde ner till färjan... Nån som är sugen på att pyssla om en snörvlande o småhängig fröken? :) Nu ska jag sluta tycka synd om mej själv, förr eller senare åker vi alla på skiten.. så är det bara. Imorgon blir det uppstigning 05.30, wihoooo! Öppning på jobbet och en lagom lång dag, ska man ju kunna överleva. O då efter jobbet i morgon ska ja bara träna, sjuk eller icke.. skippa undanflykterna för nu jävlar ska det lossas. :)
 
Hur har din dag sett ut? Inga personer i din närhet som har somnat ståendes eller nått? hehehe. Nähe lite kvällskäk o ett varmt och gott bad.. hoppas på en bra sömn inatt <3 massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0