fniss... bus i regn

Knack knack.. vem där?! Hehehe
 
Imorse åkte jag ut till ön för att käka frulle ihop med familjen Nordström. Hehe fick en liten fixide att ja skulle busa lite, jag gick runt huset för att knacka på fönstret :) Busig så tidigt på morgonen :) I duggregnet stog jag alltså kl 06.30 och knackade på sovrumsfönstret (syrran och Agge låg o mös i sängen).. jag knackade lite försiktigt, hörde att det rörde sej nått där inne. Jag gömde mig och rätt va det va tittade nån fram mellan rullgardinen och fönstret :) Hehe jag va borta! Fick nästan en känsla av att va Ove Sundberg från solsidan, ni vet den scenen då han står i regnet och vinkar Mohahaha.. knackade igen och då gick systeryster upp och skrev ett meddelande o frågade om det var jag som busade. hehe När ja väl kom in i huset berättade syrran att hon drömt nått läskigt om att det vart folk utanför sovrumsfönstret o lyst med ficklampa och hade letat efter ett lik, som låg i husgrunden.. heh jössös, stackars siss.. hade jag vetat det hade jag aldrig busat med henne på det viset. Hon vågade knappt kolla ut i mörkret. *tsss*. Sorry älskade siss, ville bara skoja lite :) Hon vet hur jag är och vet att jag brukar busa o skrämma henne ibland... Vi käkade iaf frulle ihop och mösa lite innan jag blev tvungen att köra till jobbet. <3 Mysfamiljen <3
 
Uppe på jobbet trotsade vi det dryga vädret och gav oss iväg på utflykt.. Va tusan.. lite regn skadar väl inte. Hade hur kul som helst, vi hoppade bland annat i vattenpölar, ovanligt ;) Riktigt kraftiga vattenpölar, deep as hell! ;) Tror vi allihop fick slänga in nått klädersplagg i torkskåpet.. helst hade man nog velat ställa sej där inne för att få lite värme, men av lite mys och varm mat i magen blev vi toknöjda <3
 
För nån vecka sen smygstartade vi vårt kommande tema(närmiljön) på jobbet, vilket ledde till att jag fick lite merjobb idag, men va gör det? Hahah idag hade vi intervjuat barnen under vårt besök, ohh man låg dubbelvikt flertal gånger av barnens svar.. Det va liksom som "Goddag yxskaft" :) Superkul att sammanställa allt. :) Lite bilder, läroplan och roliga kommentarer i temat, kommer bli ett sjutusans tema tror jag ;) Damn I´m good!
 
Ohh måste bara berätta en annan rolig sak som hände idag.. En tjej som går i årskurs 2 kom fram till mej o viskade "Du Emma.. Jag har pussat två killar i dag"..
Jag: "Jasså har du? shit va trevligt"
Tjejen:(hon fnissar) "Ahh, men den ena va bättre än den andra..för att han sprang inte iväg så man behövde jaga honom."
 
Alltså ungar är så jädra roliga, tror ni man får höra en del roliga saker från dom då?! Allt mellan himmel och jord vill jag lova...
 
Hur har din dag varit? Sitter och umgås med familjen en stund nu innan ja ska åka in till stan. När ja suttit med temat rullade visst tiden iväg för mej.. så nu går färjan inte hem förrän 21.. wwwwey, kvalitetstid tillsammans med mami och papi <3 Massa pussar och kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0