En walking dead som är lycklig...

Hahaha lite så kände jag mig idag när ja skulle dra mej till jobbet. När man vaknar kl 04.00 o inte kan somna om efter det, då känner man det helt klart på eftermiddagen sen. mmm! Visst, jag slutade redan kl 14.45, men jädra va trött man va efter lunch...  Som tur va gick tiden snabbt på eftermiddagen... Så när ja slutade körde jag raka vägen ner till färjan för att åka in till stan o skjuta. Skyttet kändes lövly ( 4 9:or efter 25 skott) toknöjd ;) men sen slog den förbannades tröttheten till.. typiskt! men fick iallafall ihop 390.. hmm kunde vatt 396... men men.. det kommer det kommer, ska inte stressa d. Men det hade ju faktiskt innest inne vatt toppen om det klaffat bra till helgen :)
 
Efter skyttet åkte jag ut till ön igen, eftersom jag är husvakt.. men innan ja kom till farmors hus, mellanlandade jag på gymmet här ute på ön. Ohh yes, även idag! Körde bröst, rygg, mage, axlar o kondition (Crosstrainer 30 min).. med andra ord lite smått o gott! Men det känns, känns riktigt duktigt i hela kroppen :)  Kommer väl inte kunna lyfta nått imorgon haha! Avslutade träningen med bastu i 20 min, alone.. Grymt! hehe en liten bild från gymmet.. Liten men tuff... energiknippe nr 1!  :)
 
 
Nämen nu kom ja o tänka på en sak som värmde mitt hjärta så enormt i morse. Hade en pappa som kramade om mej o berättade om att hans son va så glad för mig. Hans unge hade sagt att jag va världens bästa fröken o som alltid finns där för en om det är nått o att ja va så himla mysig o rar. Jag skojade med pappan och sa "Undra vad det är han fiskar efter? ". Pappan skrattade och berättade att han hade frågat sonen  om han berättat detta för mig på jobbet.. ungen hade svarat: "Nej, men det märker hon!" o med ett stort leende på läpparna. Ohhh att ja inte smalt! Ungar alltså! Har tydligen motiverat ungen till att gå i skolan o se allt ur en positiv synvinkel... O en fröken som alltid är glad, sprallig, rättvis o mysig, ahh det får man tydligen leta noggrant efter.. Men vi på skolan har en guldklimp, JAG... shit.. nästan tårögd :) <3 Kul att de visar sin uppskattning för allt det man gör för kidsen på skolan... <3 Kommer leva länge på detta! <3
 
Nu som ja tidigare nämnt, känner jag mig som en walking dead. Träningsvärk o toktrött, visst är det en grym kombination.. :) Hoppas på att ja kommer somna som en stock inatt... nattare sökes ;) well well, hoppas din dag har varit kanon!? Imorgon är det på att igen! wihoo! Då blir det nog mest jobb jobb jobb o skytteträning ;) Vilodag från gym, möjligtvis en promenad ute...Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0