bam bam bam, så jävla go!

Ohhh så va det torsdag...
 
Idag vaknade jag tidigt som tusan, hade en som snarkade som tusan.. min älskade mami drog igång ett sågverk hehe det roliga va att hon vaknade av det själv hehe o bad om förlåt :) Ohhhh älskar henne så möe, trots att hon snarkar som en tok.. <3 hehe Uppstigningen för hennes del va ju tidig som ja skrev i tidigare inlägg o kunde man somna om efter det?! Nje, kunde inte redigt komma i ro efter det.. men morgonmänniska som jag klev ja strax efter mami lämnade lyan :)
 
På jobbet har det vatt ganska möe att göra... Inledde arbetsdagen med en långpromenad med barnen, rättare sagt 5km :) finfint! När ja slutade "tidigt" körde jag hem till min älskade syster.. o där va det bebisträff... En kompis till Ida som va o hälsade på med sin lill-kille.. Jössös va mysigt det är med bebismys! <3 Love och Agnes.. naaw hade kunnat bli nått mellan dom asg.. heheh charmknuttar <3
 
Idag va det möte på jobbet, som handlade om den pedagogiska dokumentation och om vårt kommande tema.. Nää ja va så trött o trött o trött... tyckte inte att det gav så speciellt mycket, men är man ett arbetslag så får man ju ställa upp :)
 
Höll på att garva ihjäl mej 2 gånger idag.. ahhh jössös. Det första va när Agnes nu kommit på att man kan gå i gåstolen och inte kasa sej fram.. i så gick hon med bestämda, klappande steg(barfota) bam bam bam bam, såg nästan ut som hon sprang mot mej.. hehhe o nackdelen är nu när hon springer omkring i den att hon jämt lyckas köra på mina hälsenor eller köra över Selmabögen(katten).. hehehe. Men helt underbart att hon har kommit på att man kan gå o springa, o hennes leende när hon kommer stapplande barfota på ett trägolv.. stepp stepp.. ahh Ida och jag vek oss av skratt.. Det andra skrattafallet jag fick idag va när jag satt på färjan, påväg hem.. då ja hade stoppat i "tuttarna" i öronen (headset)  för att lyssna på musik, men kommer på efter 2-3 minuter att ja inte hade nån musik på än.. ahhh gode tid.. Är det möe som snurrar uppe i bollen då lr? :)
 
I helgen är det ingen tävling så då ska jag bara försöka göra det jag verkligen känner och behöver göra.. som det ser ut nu blir det husvakt, träning, goa promenader, tvätta bilen o sen bara chilledilla o pilla mej i naveln.. Låter skönt tycker jag.. alltid har man nått att göra, inte sant!?
 
Hur har din dag vart? Nu ska ja plocka fram grejer som ja ska ha till helgen, för imorgon checkar ja in i Nordströms Palats efter jobbet. Hoppas din torsdag har vart toppen! Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0