Är det inte typiskt!?

Glömde skriva igår.. slarvmaja. Men det hände inte nått speciellt ändå :) Förutom att ja tränade på Aspös gym igår.. va så jädra skönt att ha hela gymmet för sej själv, kunde köra precis va jag ville o basta precis hur jädra varmt ja kände för, sweet! Känns som ja fått lite "dille" på att basta... så jädra gytt med värme! Hade kunnat sitta där i bastun hur länge som helst, hmm i lagom möe värme såklart ;) Såhär kan man se ut på gymmet.. Ibland är det bra med speglar, trots att det är min ovänn.. Men utan den ser man ju inte hur man ser ut.. Like it or not..
 
 
Idag började jag tidigt, hade givetvis mysepys på morgonen med alla trollungar <3 Har verkligen vart en lagom ansträngande dag.. Nöjd! Efter jobbet idag körde jag raka vägen till skyttehallen... mmm där började ju allt kanonbra och jag hittade verkligen flytet i skjutningen.. o givetvis ska det ju hänga nått just då.. banan pajade och jag hade inte lust att byta bana just då.. fan me! Är det inte typiskt?! Efter skyttet körde jag ner till Loket för att ånga på... O det va sådär galet möe folk där! Men tränade det gjorde jag! :) 30 minuter PW på löpbandet med lutningsintervaller, tränade sen ben, rygg, mage och avslutade med 20 min spinning.
 
Har redan packat väskan till i morgon, tvättat, plockat fram kläder o grejer till imorgon så man slipper stressa på morgonen. Hur har din dag varit? Ja hoppas på att du haft det toppenbra! <3 Massa pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0