13h o still goin´.. Duracellkanin...

Haha OMG vilken monster dag.. Känns som ja bara gnäller eller hur? Men det får man väl göra om man vatt på jobbet i ca 13h? Kan väl lugnt säga att det va knäck i skallen under mötet, trött som fan, inte ens kaffe hjälpte idag. Så efter jobbet ville ja vakna till så ja plockade upp min kära syster för att köra till gymmet (på ön).. yeah! Körde på som vanligt för min del blev det bröst, armar, mage o lite kondition, medan siss körde efter det hon planerat. Snacka om att va som en duracellkanin...Man kan om man vill!? :) Blev bastu för min del sen, där satt ja o lökade medan siss bestämt sig för att avstå " Amen, det är ju för jävla varmt alltså".. bara tokälskar siss kommentarer. :) <3
 
Imorgon är jag tidig igen på jobbet, men det gör inte mej nått.. slutar i rimlig tid och då skall jag in till stan o panga lite grann, eller lite o lite måste bli möe denna v :) Efter pangandet ska ja ner till gymmet igen, bara att ösa på.. o även då ska ja basta och försöka koppla av sista studen.. kommer ju bli som en geleklump i värmen.. men tokskönt är det ju ;) inte sant?
 
Nähe nu e mina ögon ganska trötta o huve börjar bli till en seg kola igen ;) Ohhh måste berätta nått gulligt. Nyss hörde ja nått mysko vid fönstret.. mmm omg va det första ja tänkte.. men det lät mer pipigt liksom.. ja vågade efter mycket om och men titta.. o jodå, där satt hon.. Alicekatten.. o ropade på matte.. naaaw, gulligt eller vad? Ja smälte i vilka fall som helst, min lilla misefis! <3 Hur gos får man va. plockade upp henne o bara tokmös med mitt lilla vilddjur till kise.. sådan mise sådan matte som ja brukar säga.. galenskap, bus, gos, charmig.. mmm bra egenskaper ;) *mohaha*.
 
Nähe om man kanske skulle börja tänka på refrängen? Kanske tidigt, men alltid skönt att moffa ner sej o bara "chilleglutta" lite på tv. Klockan ringer 05.30.. eller så vaknar man självmant kl 05.00 som mej idag.. tråkigt att man aldrig kan lära sig koppla av o bara sova... well, e väl bara så att gilla läget. :) sån ja e ;)
 
Hoppas din dag har vart lövly! Massa pussar o kramisar från den trötta lilla mysfröken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0