Vilka insatser :)

Ja jössös.. Natten till idag blev sisådär :) Mamma drog igång sågverket efter att ha lagt ner huve på kudden i 5 min. Tur ja hade hörselproppar nära, men ska erkänna att ja hörde snarkningarna igenom hehe.. Mamma klev upp 04.30 o körde nångång runt 05.00 till kallinge. Sj gick ja upp 06.00 o käkade frulle innan ja försökte pimpa till mej för att åka till the bloodsuckers runt 08.00 :) Kom dit där lite tidigare, som tur va kom ja in på direkten.. tog en kaffe o fralla efter.. ja shit pommes va ja delar med mej lite av det goa :) Alltid nån ja kanske räddar :) 1/2 l blod bara *poff* tsss. Kan väl säga att hon stack väldigt sakta så att det kändes minsann att de grova nålen trängdes in i min stora ådra. Såhär fin kan man se ut efter.. ett stort fucking bandage... Men säger bara... vilken insats!.. fler borde bli blodgivare! Vem behöver min hjälp nästa gång!? 

 

Efter att ha delat med mej lite av d goda körde ja ner till färjan o ut till ön.. När ja kom ut till ön mellanlandade ja hemma hos min kära syster på kaffe, käkade även lite soppa.. smaskens! På jobbet va det lugnt och behagligt, skönt det :)

Efter jobbet körde ja ner till Herr o Fru Nordström, där man snabbt sattes i arbete, började måla en kortsida.. strykning nr 2. Ida satt i en solstol o va "sääf" o Selmakatten.. ja va fan gjorde han, klättrade i byggställningen och upp till sin husse.. hur fan nu en katt kan klätta på en sådan ställning, borde va halt tycker man.. men Selmapojken kan allt. :) Bäst e du Selma <3


  



Målakläderna åkte på o såhär kan man ju se ut i ett skarpt läge :) Onion mohahaha! Bra fotograf (Ida) :) Påpälsad som tusan, lite kallt sådär på eftermiddagen/kvällen. Humöret e alltid på topp... wihooo! Min andra "braiga" insats idag, klapp på axeln! Ikväll ska det grillas, gotte! SMASKENS! Vem tackar nej till det efter lite slit? Inte jag!

Imorgon blir det en kortsida till att måla, bring it on! Ja ställer upp för familjen Nordström, skönt att ha det klart tills bebisen kommer. :) I helgen mina damer o herrar ska ja testa gymmet här ute på lost. Peppad! Kötta!

Ha en kanontrevlig helg! Puss o Gull<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för gym?

2012-05-04 @ 20:23:30
Postat av: Anonym

Haha bra fråga, ska undersöka d :)

2012-05-04 @ 20:50:02
Postat av: Anonym

Sova i stan e hemskt oljud från bilar, plingande rosa mobil i rummet :) en radio som sänktes ner 01.57 o grannar som kom hem 02.15. Tur man inte bor här STACKARS Emsans :) <3 love y

2012-05-05 @ 07:13:11
Postat av: Anonym

Haha sånna saker märker inte jag :) har alltid radion på :) älskar dej Mami <3

2012-05-05 @ 08:08:27
Postat av: Anonym

Ska du inte gå kvar på loket? Söt du är på bilderna förresten :)

2012-05-05 @ 08:57:13
Postat av: Anonym

Klart ja ska va kvar där :) ska bara kolla läget här ute :) Loket <3

2012-05-05 @ 15:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0