Vad nu då?!

Jaha då har jag fått hem ett brev från blodglodgivningen/sjukan..om att ja har väldigt lågt blodvärde för att va Quinna.. WTF har ja aldrig haft innan.. Brukar ligga stadigt mellan 138-145.. o nu den senaste gången/erna har ja legat sjukt lågt på 114!! Vad är felet? Vad har hänt med mej? vad beror detta på? jag äter som jag ska o rör på mej dagligen :( Sen skrev de att ja borde kände av det genom att blodtrycket pendlar möe.. Så ja ska tydligen söka upp nån läkare för att ta reda på vad detta kan bero på.. kommer tydligen inte så lämna blod förrän jag stabiliserat mej.. Ohhh ja som tidigare nämn ogillar vårdcentraler och sjukhus. waaah! Varför nu? känns inte redigt som det är bra läge för det just nu.. syrran som ska ha barn, stress på jobbet o runt om, vi fyller år, bilen ska på verkstad osv.. ahh ni förstår.. kanske inte så knas att man inte har alla hästar hemma för tillfället.. eller nått... *nervös*...

För att koppla bort allt d nu ska ja berätta nått skoj.. Martina har kommit hem från Grekland o Italien nu! Weeeei, struntade i träningen idag som egentligen va planerad, men min bästaste vän är värd mer tid! Så är det.. Vi gick till Saltö och tog lite kort osv, pratade konstant om allt möjligt. skönt att prata av sej :) Saknat dej Martinis!!! På torsdag ska vi ta o grilla o chilledilla på Saltö om det är fint väder, vilket min app på mobilen visar. Håller tummarna :)

Här kommer lite sköna bilder..

    





Jaha om man kanske skulle ta o chilledilla lite nu då :) Hoppas er tisdag har vart bra?! Imorgon är det fullt ös som vanligt :) Sen ledig på torsdag= kristihimmelfärdsdag o då blir det en lugn o fin dag.. grillning på kvällen dock. Fredagen kommer bli lugn på jobbet o helgen får man se vad man hittar på.

Pussa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina bilderna blev! Kan du inte skicka den svartvita på mig till min mail? :) Eller på FB.

2012-05-17 @ 22:20:41
Postat av: Anonym

Fixar ja gumman ;)

2012-05-18 @ 07:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0