toknöjd!

Min lediga måndag blev en tripp till stan tillsammans med min syster yster, hon beställde en pool o jag köpte en kamera.. japp! Shoppingtur eller vad? Fick bli en panasonic Lumix.. ohh kunde inte låta bli! Så fin! En typisk "Emmakamera" :) Liten, enkel och söt! Räcker gott o väl för en fröken som mej :) Förhoppningsvis kommer min nya leksak senare i veckan eller i början av nästa vecka. Nu är det mycket jag längtar efter! Frågan är... vilken anländer först? Bebisen VS kameran? :)


Efter min lilla "billiga" *host* shoppingtur har ja även hunnit med att steka lite grann :) Smällde i mej 2 smala barnkorvar tillsammans med the Nordströms! Hur man nu kan bli mätt på 2 små korvar e helt otroligt... Ida och jag pimpade till altanen lite grann och märkte av vår förvåning att katten Selma låg helt knas i en utav stolarna... hur tusan kan man ligga så knas?! Till slut blev det väl för varmt för busen så han började leta efter den enda skuggan som fanns på altanen.. bra där lurvas, bra!

 

En annan sak som man inte får missa idag är ju för bövelen hockeyn... Sverige-Danmark.. Heja vårt långsmala land! *Håller tummarna*!

Hoppas er måndag har varit kanon! Glada o nöjda precis som lilla jag!? Massa pussar o kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0