trevlig kväll...

Vilken toppenkväll det blev!

Åkte in med 18.00 färjan in till stan, på färjan fick jag sällskap av 3 andra kollegor, sweet.. underhållande... När vi kommit in till stan cyklade ja snabbt hem eftersom ja ångrat mitt klädval o sen ville ja lämna av min stora väska, onödigt att ha med sej den in på resturangen.. Så detta fick bli kvällens outfit!



Visst är det tragiskt när två helt fantastiska kollegor ska sluta :( kommer sakna dem oerhört! Sofia o Hanna ni har varit helt perfekta kollegor som spritt massa asgarv i korridorerna o inne hos oss på förskolan *fniss*. Det blev en avtackning på resturang Montmatre tillsammans med nästintill all personal, saknade dock en.. men har man förhinder så har man.. Måste säga att det blev mycket asgarv om minnen osv. Blev lite som ett hönshus runt långbordet :) Kan väl säga att jag va ganska passiv idag, jämfört med vad ja brukar vara. Tröttheten slog till redan på jobbet, som vanligt och efter ett glas vin gjorde d saken inte bättre... Men gott va d :)



O tro det eller ej.. vad käkade jag? Jo en Emma-special :) En Hawaii utan skinka, med räkor och beasås.. mmm festligt värre! Men man äter det inte så ofta så ja unnade mig faktiskt det.. så d så! Vi satt säkert på resturangen i 3h o hade supertrevligt. När vi va klara traskade alla hem till sitt, jag o sofia som bor granngator gick ihop, skönt att ha nån att gå med... läskigt att gå hem själv när det börjar bli skumt ute.. Tack Fia för sällskapet!

Väl hemma traskade ja in i duschen o drog sedan på mej mjukiskläderna o nattade mej :) Blir fullt ös med klös även imorgon... upp tidigt o sen jobba 8-17.15, säger: Fullfart mot helgen för tusan... hoppas alla timmar rinner iväg snabbt så man äntligen kan få lite sovmorgon och lite uppladdning.. Känner att ja verkligen behöver ladda upp mina batterier i kroppen.. sjukt va trött o sliten man är.. Föresten.. har inte fått reda på nått nytt om varför blodvärdet är så lågt som det är.. hur länge ska man behöva vänta på ett svar, detta går mej på nerverna alltså... När ja kom innanför dörren idag låg det ett brev från landstinget o då tänkte ja.. shit nu kommer domen, men icke.. det stog bara: "Bästa Emma!" moahahah fin inledning, me like! :) "Vi väntar fortfarande på svaren från dina prover, börjar du bli dåligare måste du höra av dej dessförinnan!" OK.. ehhh man mår som man mår, får väl helt enkelt hålla ut verkar det som.. ohh just "Mår du dåligt" wtf har inte vart mej själv på flera veckor nu... Känner mej som en degklump me... inte ok :)

Aja people, nu ska ja ta o natta mej o krypa ner i den goa sängen, kommer bli nice! Hoppas er dag har varit kanonis!?
Puss o Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0