blandade känslor

ojojoj...

Jobb: 07.15-16.15, kan väl lugnt säga att ja va duktigt trött idag... ungararna har varit så trotsiga o pipiga.. u know.. som barn ska va, bara att ja tänder till på det lilla minsta. Det ena leder till det andra.. Men.. När ja slutade jobba cyklade ja ner till färjan för att åka med 16.30.. På färjan satt jag o min bästaste kollega o snackade allmänt o skrattade åt absolut ingenting, övertrötta som tusan. Väl framme i stan plockade ja upp mina skyttenycklar av mami för att gå ner o lossa ett par skott.. ahh hur gick det då?! Inte dåligt, men mindre bra kanske.. Men bara själva känslan av att få hålla bettan va hur skönt som helst.. även om inte formen är den rätta så va ja glad, lugnet o konsentrationen på nått helt annat än alla andra runt om mig. Borde  tusan gå ner tid oftare :)

När ja skjutit klart åkte ja hem, packade väskan inför morgondagen då ja ska jobba sent och direkt efter det ska man ut och käka tillsammans med kollegorna. Tog 18.30 färjan ut till ön igen, men förhoppning om att eventuellt stanna där till imorgon. Men.. alltid är det en massa men i mitt liv... När ja kom ner till fam. Nordström va de dötrötta o orkeslösa o absolut ingen tid för lilla mig som ställer upp för dem i vått o tort, cyklade då vidare upp till päronen för att få lite love.. även där va alla uppe i sitt.. stress, ingen promenad o känslor som va blandade... suck! Kul att komma ut när alla är så självupptagna... visst alla har vi en massa att göra, men please.. lite tid tack... Älskar er ändå people trots att det är lite stressigt o segt för tillfället. <3

Tröttnade snabbt på allas känslor som va uppe i taket så ja tog faktiskt min tantcykel o åkte in till stan igen, ett himla farande fram o tbx.. men det är träning iallafall *tss*. Nu sitter ja hemma i min lugna trygga lya med lite musik som underhållning.. Ska snart krypa ner i sängen o sussa så att ja orkar med morgondagen.. visst att ja har sovmorgon imorgon (börjar jobba 12), men frågan e om det blir det eller ej.. vaknar ju så galet tidigt iaf :) Värt ett försök.. :)

Hoppas ni haft en kanonbra dag allihop <3 massa värme o kärlek <3 Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0