lördagsmys med fam Nordström

Det blev inget poolbadande idag, hehe inställd pga dåligt väder :) Även om det har varit kasst väder har jag haft en riktigt mysig dag tillsammans med familjen Nordström. Varit mycket gos tillsammans med Agnes. Hade min första passnig medan min underbara syster låg o vilade :) sweet! Efter tuppluren bestämde vi oss för att promenera ner till kastellet för att käka lite o kolla på de hemliga rummen osv. Även om man vart nere på kastellet hur många gånger som helst så är det lika mysigt varje gång att komma dit. Blev bjuda på kaffe av personalen, tack Timmy! Efter att ha varit nere på kastellet ett bra tag o pratat med ett par vänner o kollat runt gick siss, Agge o jag hem till dem. Här kommer ett par bilder från det kastellet....

    

Bild 1) dörren till en fängesehåla Bild 2) Spöket Rolands fängelsehåla
Bild 3) Trappan upp till den stora salen Bild 4) Kastellet

För tillfället sitter vi brudar i soffan o chilledillar. Längtar nästan till att åka till ungskär imorgon ;) Va så längesen man va där ute, håller tummarna på att vädret blir kanon så man kan få lite bränna :)
Skepp o hoj era landkrabbor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0