magiskt

ahh vilken dag.. Både lycka, slit och tråkigheter.. vart ska man börja!? Börjar med det tråkiga o slutar med det roliga. Ok, som ni vet va jag på VC i måndags då jag va ledig, idag fick jag ett samtal där ifrån.. Ok.. blodvärdet har ju sjunkt ytterligare... de tyckte att 114 va långt, men kom igen 102 va det i måndags.. vad är det som håller på att hända egentligen.. tror ni man har lite oro i kroppen då? mmm som fan! Tydligen visade det sig att jag va allergisk mot pollen-björk. Allt på samma gång känner ja.. både de röda och de vita blodkropparna hade minskat. Orkar inte med att gå runt o ha andnöd efter ja gått ett par minuter. Känner hur hjärtat dunkar utanför kroppen ibland, o då ligger man på soffan o inte ens ansträngt sej. Aja.. I veckan ska ja vara nåldyna igen o göra fler utredningar.. Hoppas på att allt snart blir bra bara...

Den lyckliga delen av denna dag va att jag fick träffa fam. Nordström.. Ida, Martin och Agnes :) Hur söt får en unge vara egentligen? O att få hålla henne, se henne le o göra grimaser mot mej. Fam Nordström o Fam Månsson va samlad.. hela truppen. Imorgon kommer Ida, Martin och Agge hem, troligen på eftermiddagen. :) mysigt <3 Denna supermysiga träffen gjorde min dag <3 Magiskt säger ja bara!


   

Bild 1) jag, siss och Agge uppe på BB. Bild 2) Familjen Nordström. Bild 3) Agnes Ida Marie Nordström! En vacker liten tösbit <3 
Nu ska ja ligga o njuta o kolla på alla bilder som togs under besöket.. <3 Hoppas ni haft en fantastisk dag. Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0