fixat...

Idag har ja tatt tag i att.. bokade en tid hos VC för att utreda varför mitt blodvärde sjunkt så mycket. Redan på måndag är det dax, på min födelsedag... 08.30 ska ja sätta mina små fötter innanför vc.. Ohh bara tanken på det där sterila, tysta, ljusa rum o folk som funderar på vem som lider av vad.. eller är det bara ja som tänker så. hehe! Iaf så dissar ja detta *pruttljud*. Tusen frågor o så gör de säkert inget åt skiten. Trött som en åsna har ja vart idag iaf... :)

På jobbet har det vart väldigt lugnt, skönt det alltså! Efter jobbet körde ja hem till Ida o Martin för att hjälpa Martin att bygga ihop poolen, gick ganska smärtfritt :) Det som återstår är bara att fylla den och bygga ett trädäck runt om.. men ja säger bara delmål, man kan inte hinna med allt på en gång, även om man vill det ibland :)  Efter att ha varit där ett par timmar bestämde jag mig för att åka hem, hem till min underbara lya där det är lugnt o skönt.

Imorgon är det klämdag, tusan va skönt att få va lite ledig. Ska försöka sova ut, känner att kroppen behöver det. På dagen har jag verkligen ingen aning om vad ja ska göra, handla kanske? städa? ahhh kanske det! Sen på kvällen ska jag träffa ett par kompisar o grilla, alltid trevligt :)

Hoppas er dag har varit bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0