blodomloppet, kanske nästa år!?

Idag va det ju blodomloppet för tusan, hur kunde ja missa detta?! Synd att ja va så trött efter jobbet o att ja glömt bort det helt... :( Hade vatt skoj att ha deltagit i det, men måste erkänna att min kondition inte är den bästa.. men ska nog träna upp mej lite inför kommande år ist. Antingen jogga eller promenixa... får se hur ja gör. :) lite sugen blir man allt när man ser alla hurtbullar komma injoggandes, rusandes, flåsandes eller promenerande... Applåder o jubel.. Det är allt ifrån 5km till 1 mil som springs eller promeneras.... kan ju säga att i nuläget hade ja nog fått andnöd efter 100 m eller nått, inte redigt ok. Istället stog mami och jag o hejade på alla, rätt va det va kom min älskade moster inpromenerande, hon höjde armarna och såg hur lycklig o frisk ut som helst.. stolt över henne. Även gamla kollegor till mej kom inpromenerande/springande på arenan, så kul att heja på dom o de vänder sej om o ler o hejar tbx hehe :) saknar er!

Efter att ha stått där ett par timmar började minsann kylan komma krypandes inpå mej.. läpparna blev blå o det där jobbiga skaket av köld blev lite störigt till slut. När de flesta hade kommit in i mål begav mami och jag mig in mot staun, mami släppte av mej på min gauta.. Tack mami för en underbar kväll tillsammans med dej :) Många skratt o bus förekom under kvällen.. love u mami!

Ställde mej i en varmdusch när ja kom in i lägenheten, så skönt! Mjukiskläderna åkte på snabbt, lika så flufftäcket o värmekudden.. yeaaah... allt för att få lite värme här. Ohhh en sak som stör mej är att ja åter igen har fått ont i min vänsterhand.. :( tänker er mittenknogen... så fort ja rör handen, knyter handen så strålar det runt knogarna o ut i handen.. va fan kan det va? ja har ju knaoot ansträngt handen! märkligt, för det kommer o går nämligen... undra om ja ska kolla upp det om d inte bli bättre eller nått.. men ogillar verkligen vårdcentraler o sjukhus där man jämt får vänta o att de inte kommer fram till nått vettigt.. men har man ont så har man.. aja, får se hur ja gör..

Nu ska ja chillaklart här i soffan till CSI på tv.. när den slutar ska ja minsann ta o krypa ner o ladda inför en fullspäckad dag på jobbet imorgon. Satte ihop ett gympa pass för mina underbara ungar, enkelt men skoj :) Hoppas er dag har varit toppen en måndag som denna :) Nu har vi bara tis, ons, fre kvar innan man kan slappna av nästa gång.. heja! fullfart!

Puss o kramisar


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag saknar dig på jobbe, going

2012-05-15 @ 00:08:31
Postat av: Anonym

Kanske jobbar där i sommar iaf, återstår att se...

2012-05-15 @ 06:17:21
Postat av: Anonym

Tack själv gumman en mys precis på lördag.

2012-05-15 @ 18:17:25
Postat av: Andreas

Hej! Var med i veckans blogg. 10 vinnare presenteras på måndag. Lycka till.

2012-05-15 @ 22:29:18
URL: http://livetonline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0