upp med humöret!

Vad är det med folk egentligen? Är det inte gnäll från en massa folk så är det folk som är trötta o omotiverade, vilket gör en annan helt vimsig. Kom igen people, upp med humöret! Så jag tog mig en promenix längst vattnet på ön. Solen sken och lite vinden va sådär lagom sval. Va så skönt att komma bort från allt o bara få sitta o chilledilla o solen. Blev ett par foton på vägen :)

   





Efter promenixen landade jag hemma hos päronen för att käka lite grann, gottet! Tog efter mauten en liten pronenix ner till min kära syster som va allmänt trött o sådär.. ;) Så ja hjälpte henne med rabatterna på baksidan som bestog av ogräs, hallonbuskar och ännu mer ogräs.. ogräset bort och ny frisk jord o stenar som dekoration :) Mycket snyggare, tsss.... Känner att ja har lite fin träningsvärk efter allt donande.. så just nu ligger ja faktiskt på soffan hemma hos mej o bara njuter :) och japp.. mitt efterlängtande flufftäcke o värmekudde ligger mej nära.. ohhhhhhh så skönt! Ingen som kör med mej, ni vet den där askungenkänslan e borta ;)  ja gör precis vad jag vill :) Ligger o kollar på tv för tillfället, efter att ja tvättat o duschat mohaha! Väskan är även packad för imorgon o kläderna ligger framlagt på soffan.. ordning o reda eller vad säger ni? :) Imorgon är det långdag på jobbet, bara att ånga på o se det positiva o göra det man är bäst på :) Ska bjuda på en del asgarv ska ni se, här ska stämningen höjas, smile.. u are with me...

Massa pussar o kramisar <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävligt söt bild på dej!

2012-05-13 @ 23:02:03
Postat av: Anonym

Haha tack :) love de andra bilderna me haha. :)

2012-05-14 @ 05:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0