håll igång!

Tjabba tjenare!

Ännu en aktiv dag! Inleddes med lite frulle medan duggregnet drygade sej ute.. bläk! Efter nån timme klanade det upp och jag drog på mej lite arbetabrallor, för här skulle det minsann slitas. Martin åkte en runda runt ön tillsammans med en vän och kom tbx efter nån timme.. under tiden Martin va borta hann jag säkert fylla 8 skottkärror med sand/jord som skulle köras runt till baksidan för att räfsas ut.. omg 8 kärror själv... Min underbara Ida vaknade bredvid mej dock för att hålla mej sällskap, även lilla Selmapojken sprang som en lök runt om mej hela tiden. :) När vi ändå är inne på Selmapojken.. han började ju för tusan hålla låda kl: 04.00 inatt, då ville han äta och samtidigt ha uppmärksamhet... för när han e vaken så ska alla vara vakna :) Selmapojken, älskar dej ändå trots att du väcker oss alla :) Inte konstigt att man ser lite lätt sliten ut på fotot tillsammans med min söta morfar. 

Här är en trött o sliten hjälten hjälte <3 Selma som har däckat i soffan med en bebiströja... Selma WTF inte ok att däcka så tidigt på en lördagkväll <3



Imorgon kommer arbetet att fortsätta med sanden, ska även försöka hinna måla klart kortsidan som vi inte hann med förra helgen.. 


  

Jag o lilla offa <3
Puss o Kramisar


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-05-13 @ 18:10:06
Postat av: Anonym

:)

2012-05-13 @ 19:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0