underbar fredag

Ja det har verkligen varit en underbar dag. Började jobba vid lunch o insåg att det enbart va 2 st gosiga barn att leka med. Idag efter maten vilade vi i 30 minuter innan det va fullt ös igen. Vi byggde en koja ;) och ett garage till den andra hyddan hehe. Hur roliga är barn då? Älskar deras fantasi, minnen väcktes hos mej.. man kommer själv ihåg hur roligt det va att bygga kojor. Eftersom barnen va så inne i bygget såg jag till att vi käkade mellanmål där inne, blev även lite fika efteråt. Barnens mamma ringde mig och sa att hon kom tidigare, så vi mötte upp henne på vägen.. där gick vi med våra cyklar och ett barn i handen, så mysigt.. helt underbara barn!



Barnens fina koja :) Toknöjda :)
Efter jobbet cyklade jag ner till ida o martin, där grillade vi och hade supermys. Jag och Ida körde ner och kollade på fotboll. hehe aspös egna lag som spelade.. hehe de vann överlägset med 5-2 :) Inte illa pinkat. När matchen va slut körde vi hem till mami och papi.. då såg jag helt plötsligt Alice sitta på farmors gräsmatta.. bara rakt uppp och ner.. rätt va det va såg ja en stackars mus skutta iväg i en väldans fart o Alice efter.. vilket ledde till att ja jagade katten hehe för att inte den stackars musen skulle lekas ihjäl :) måste sett sjukt skoj ut alltså.. Musen försöker fly --> katten jagar musen --> jag jagar katten :) MOAHAHHAHA! Jakten avslutades fredligt :)
Mitt i all holabalo kom farmors gubbes son för att hälsa på, han bara garvade åt hela situationen.. tss vem fan hade inte gjort det!?

Just nu är jag hemma hos Nordströms palats, ska sussa här.. imorgon blir det in till stan tillsammans med mami för att köpa en present till Idis.. henne lämnar vi hemma moahahha! :) I helgen blir det chilledill för min del, som vanligt med andra ord :) Underbart! Ska bli kanonväder i helgen me, steka!? Ohh yes! Kunde inte låta bli, men blev tokkär i syrrans fina blommor...

 

När kommer mosters lilla älskling?! Imorgon är du beräknad.. men när dyker du upp tro? antingen kommer du i helgen eller efter den 21 maj, så du får en egen dag älskade babylove <3 Nu ska jag ta o natta mej så ja orkar med shoppingturen imorgon. Massa kärlek <3

Puss och kramisar <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0