skogs-tokig

ahh jag har faktiskt blivit tokig!
Jag blir så J*la förbannad på de personer som är uppe på skolan och saboterar barnens leksaker och andra föremål på skolgården! Inte kul att mötas av det på morgonen :( Nyinköpta grejer som förskolebarnen ska ha o leka med, skärp er för fan.. lek med era egna "leksaker" istället. Det är inte bara leksaker som bränts upp, tagits sönder.. de har även snattat barnens bänkar o försökt bryta sej in på olika ställen.. allt har ni polisanmälts och ska man nu behöva sätta upp kameror överallt för att folk ska hålla sej på sin vakt!? kom igen för fan! Såhär va det inte ens på min skoltid ute på ön! vad har hänt med dagens "ungdomar"?? vad händer nästa gång? Suck, fy skäms! Tokig blir jag, tokig! Om ja inte va det innan så är jag det nu! Har förutom ringt polisen satt in dagens fucking jävla ris till grisarna som härjar runt på skolan!

varför ja även har blivit skogs-tokig... är att ja har blivit galet sugen på att gå i skogen, hehe låter ju som om ja vore en livsnjutare som bara traskar runt.. ok nästan.. Idag va ja minsann lite sugen på att gå en runda, tog med mig min underbara mami och kameran :) Sugen på att hitta liljekonvaljer.. alltså shit pommes.. det är som att leta efter kantareller i skogen... "plötsligt händer det", har man väl sett en så ser man fler :) Så va det faktiskt! vet inte ifall man får plocka dem eller inte, men tänkte wtf vi är på ön o här gör vi det vi känner för... plockade med mej en bukett, som nu står på köksbordet o ser alldeles fantastiska ut.



Ikväll ska jag stanna kvar på ön, börjar 07.15 imorgon.. känns lite onödigt att sova i stan o missa 30 min längre sömn :) Så mina damer o herrar, när ja ändå ska stanna här ska ja passa på o unna mej ett bubbelbad.. så lyxigt, men lätt värd de... eller hur!?

Idag gick jag ett sådant där jättesug på att skjuta lite med bettan, nästan så ja taggar till på riktigt! Inte skjutit sen i mars tror ja.. tog liten paus där mohaha.. men nu kom suger bara sådär över mej, så imorgon efter jobbet ska ja nog bannemej gå ner i hallen o känna på att. Bettan here I come <3



Hoppas att ni haft en kanonbra dag!

Puss o kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0