oroliga själar

Det kan man lugnt säga! Minst 2 st oroliga själar, vi snackar min underbaraste kisemis som ska till veterinären i morgon och kolla bakbenet, sist men inte minst.. min älskade syster! Nu börjar det verkligen närma sig med stormsteg... förvärkar till förbannelse, trött, gråt och oro.. Förstår att hon är galet trött på att bära runt det lille/lilla längre. Bebis vill komma ut o hälsa på fam addams, moster Ems säger bara.. fritt fram älskade vän! Naaw ser fram emot att träffa det lilla underverket! Få sniffa på sötnosen, gosa, hålla o lära dej allt busmoster kan :) .. Jag e redo att möta dej o hälsa dej välkommen till världen!! Ska bli skönt att se min underbaraste syster lycklig istf rädd o orolig... Allt kommer gå bra familjen Nordström <3 Lycka! Om ni känner att det börjar närma sig eller nått är ni alltid välkomna att bo här i min lägenhet så ni har nära att köra in om det skulle vara nått, ring när ni vill på dygnet o jag fixar det jag kan... Älskar er! <3

Nu är jag hemma iallafall... efter att ha vart hemma hos Nordströms o servat min älskade syster med värmekuddar, kramar och positiva tankar. Håll ut babylove! U can do it! Världens bästa syster är du<3 Ser fram emot att träffa inom kort familjen Nordström <3 Världens lyckligaste! Har bäddat och förberett ifall mina älskade vänner kommer in på nattbesök. Jag intar soffläge iaf... Gör inget ifall ni kommer in o stökar o bökar.. gör allt för er <3 Lite sömn o lugn o ro, det är det som behövs.

Imorgon är det jobb som gäller, långdag.. gör inget om ja e lite tlött, det kan ja leva med hehe. Lite kaffe sen e ja evetuellt på banan igen. :) Just nu ligger ja o kollar på hockey.. Sverige-Tyskland! welldone Sverige!! Tror ni inte att regnet slår mot mina fönster här me!? lite mysigt e det allt!

Hoppas ni haft en fantastisk onsdag! Många tankar läggs på min älskade syster med make o min nervösa misefis som kommer att va stirrig o irriterad på veterinären i morgon haha.. älskar er alla <3 Önskar ja kunde dela på mej så ja fått vart med o stöttat mina sötnosar... men vissa måste jobba ;) Massa värme och kärlek <3

Puss o Kramar <3 Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0