lycka

Kan man va kär i prylar? tydligen ;) kär o kär.. det är ett starkt ord.. men total lycka då!? Fick hem min älskade lilla lumix... omg.. sa klick med en gång <3 Dock ska ja fixa ett minneskort som kan rymma mååååånga vackra bilder! Så va beredda på det mesta här på bloggen. :) Imorgon skulle ja vet ledig pga av stängningsdag på förskolan, men hoppar in i täcker upp på fritids istället, e man en bra kollega så är man :) Men innan ja åker ut för att jobba eftermiddagen ska ja uträtta ett viktigt ärende, minnet :) OMG pirr pirr! Det är ju som på julafton för tusan, pirrar i hela kroppen o man vill gärna börja leka med leksaken man fått med engång, ja kameran :) Men först ska den bara stå ikväll o se allmänt vacker ut medan batteriet får ladda upp sej inför kommande paparazzi fotograferande... *ler*. Man vet aldrig vart ja dyker upp med min fräsiga kamera.. *klick klick* även ni kanske fastnar på bild, ja me kanske.. vem vet..

Nog snack om min nya leksak ;) Min katt har ju som ja skrev i förra blogginlägget vart hos veterinären idag.. vilket slutade med spinn, fräs, spott o hugg! Ah har man ont så måste man få reagera! hehe veterinären blev tydligen lite smått skraj,så min lilla älskling fick lugnande.. naaw misefis! mammas gull! Det är inte bra med att sträcka/stuka sej så tufft som du gjort :( smärtstillande för min lilla älskling.. Kyra! Om det går omkring en vinglande katt eller har ett märkligt beteénde så är det bara Alice.. O med min andra lilla oroliga själ... Idis är det bra med! Hon åkte in i morse för att kolla så att allt va med med mosters älskling.. Både hon o bebbe mådde bra, så nu kan ja andas ut! Förvärkar, babylove.. håll ut! <3

Nu ska ja faktiskt ta o duscha... hehe har vart o tränat på loket nämligen.. mm va ska man annars göra liksom en regnig kväll som denna!? ok chilla kanske.. vilket ja hinner med efter duschen.. *mjaaaau* upphetsad av att få börja leka med den.. hoppar nästan på stället.. ja vill ja vill ja vill.... u know the feeling! Duscha duscha Månsson, konsentrera dej på det du ska göra :)

Hoppas ni haft en toppenbra dag! Massa pussilusser o kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0