laddad helg!

Vi kan lugnt säga att det varit en laddad helg. Det har vart allt ifrån syrrans hormoner som sprutat ut genom öronen till att ladda inför träning. Igår hände det mycket som ni förstår, det va målning o träning för fulla muggar. Igår va jag nämligen nere på gymmet här på lost, kan väl sammafatta det genom att säga följande: trångt, svettigt och inget folk. Det är helt seriöst det minsta gymmet ja vart med om, loket ligger som bommul runt mitt hjärta! <3 Yeah! När ja va där nere iallafall så körde ja bröst, mage, armar o kondition. Ja jössös va det tränades, va helt klart inne i min egna lilla bubbla. 2h blev det.. 32 min intenssiv spinning, villket ledde till ont i röva när ja klev av sen resten av tiden blev ju till det ja nämde ovan. :) Bra där Månsson! Avslutade med bastu i 30 minuter, som en helt ny människa va ja när ja cyklade hem sen... 

 
Amen det är ju sååån tur att man gör sej bra på bild, ser ut som ja sover mohaha :)

Idag va ja där igen o körde typ samma muskelgrupper o lika lång spinning, vi kan väl säga att svetten sprutade kopiöst! Helt underbart..


Drygt 1,6 mil cyklade hehe på 32 minuter, lagom takt takt igenom, med ursäkta mig... pensionärssadel som man lätt va nära på att kasade av flertal gånger på, men icke!

helt seriöst som en rökt sill när ja satt där inne i bastun. hehe! fin jämförelse, eller hur?! men det är sant! Efter ja vart på gymmet körde ja hem till herr o fru nordström för att hämta alla mina saker och tacka för en mycket trevlig helg <3 Vilket ledde till gråt! Haha ja tro det eller ej, ibland behövs det inte mycket för att få mej att fälla krokodiltårar. 

Ja säger bara systerysters hormoner! OMFG! Det va nått som inte redigt stämde på ett papper som hon fyllt i, som hon skulle skicka iväg.. nu va grejen den att hon hade ju skrivit fel... men snäll som ja e erbjöd ja mig till att köra och hämta ett nytt som de kunde fylla i... Då kom idas tårar.. Hon kände sej hjälplös, tjock, glad, glömsk osv, precis som alla gravida kvinnor är! Helt normalt.. Hon tyckte att ja hjälpt dom så mycket, vilket hon va sjukt tacksam över eftersom inte hon kan anstränga sej själv.. Mina känslor började ju givetvis bubbla inom mig me, sjukt jobbigt.  Men känner man sympati för någon så är det lätt att man krokas med i känslorubbningarna heheh :) Detta resulterade i att vi båda stog mitt på köksgovlet o lipade och sa at tvi älskade varandra.. ja jössös tusselago! E man lagom känsliga då eller? Martin förstod ingenting men vi sa tillsammans att det va känslor.. känslor tar över styr ibland :) Sen skrattade vi lite :) Underbar är du älskade syster, vi kommer alltid älska dej trots att du känner dej hjälplös i vissa situationer. <3

Nu är jag hemma hos mina älskade päron o hälsar på, ska natta hos dom.. Även om de ska upp o jobba tidigt i morgon är det alltid skönt att komma hem till familjen Addams. Imorgon ska ja kliva upp när ja vaknar, ta en kopp kaffe i den eventuellt skinande solen på balkongen. Ska kidnappa min kära syster och åka in till stan o fixa lite grejer. Kommer nog bli en redig mysdag <3 Skönt att vara ledig en måndag, wohooo säger ja! Stek stek!

Hoppas att ni har haft en fantastisk helg allihop för det har jag! Blod (skrapat några fingrar på takpannorna), svett o tårar har helgen bjudit på! HAHA! O även massa kärlek, värme och skratt hahahah <3

Ohh måste bara dra en ganska rolig historia som ja fick höra nu under helgen.. det va såhär..

En gäddmamma stod i vassen tillsammans med sin gäddbebis.. En vobbel drog förbi mamman och gäddbebisen.
- Gäddbebisen: Mamma vem va det där?
- Mamman: Det va den där slampan som drog iväg din pappa förra helgen!

HAHAHa tyckte den va helt underbar! mohahahah! Puss och gull <3

 


Kommentarer
Postat av: J

Fin pok

2012-05-06 @ 23:01:38
Postat av: Anonym

Haha d vetetusan :)

2012-05-07 @ 08:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0