kortdag...

Japp idag skulle ja vart ledig idag men fick hoppa in som assistent, det sjuka är när ja väl kommer till jobbet har ju "apskaftet" som jobbar vanligtvis som assisitent dubbelbokat oss så vi va alltså 2 st assistenter.. så ja sket i att o smet ist in till förskolan där de behövde mej mer.. skönt att umgås med sina egna kollegor ist :) Så ja jobbade mina timmar till 11.45 så ja hann med 12.00 färjan, fint! Väl inne i stan blev det en del att göra.. först hämtade ja papper som skolan skulle ha, va på vc för att förhoppningsvis få svar, då va läkaren inte där *suck*, handlade lite mat, hämtade papper om min bil eftersom den skulle till bildoktorn, städat, tränat, lämnat av bilen, promenixat in till stan efter att ha lämnat av bilen, bara på med ryggan o traska i solskenet... efter allt detta anlände ja äntligen till min lägenhet.. då va det dax för dusch, köttfärre o spagge o fruktsallad :)

Tror ni att jag är trött eller trött?! tröttast! fyfan... detta är så ovanligt mig! Skojar inte, hade nog tusan kunnat somna redan nu o det e hmm knas. Skallebank, trött som få o kramgo.. japp! Ligger på soffan nu o kollar på Sofias änglar, sjukt bra program alltså :) Känner på mej att ja kommer somna tidigt ikväll, kroppen behöver lite återhämtning så behöver ja vila så behöver ja.

Imorgon är det på att igen... jobba jobba joooobba! Tydligen ska det bli lite sådär småruggigt väder imorgon... det är sådana lägen man vill ha bilen, hehe men sålänge det är uppehåll är det ingen fara :) Som vi på förskolor säger.. "Det finns inget dåligt väder, bara dålig kläder" mmm bara att klä på sej rätt så funkar d :) Nu ska ja vila vidare här i soffan.

Hoppas att er dag har vart fin! Love <3 Puss o Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0