hemkomst

Idag kom familjen Nordström hem! Välkomna hem mina underbaraste <3 Innan de kom hem passade jag på att städa huset, allt för att de ska slippa tänka på så möe när de kommer hem. Man såg hur lättade de va över det, glada som attan :) Aggebage, lika söt som sist ja såg henne ;) Idag tittade hon på mej.. Omg! Den smilegropen :) Den ögonkontakten hon fick med mej när ja pratade med henne, jössös ja trodde ja skulle smälta <3 Satt säkert o kollade den lilla sötnosen ett par minuter, pussade henne på kinden innan ja skulle bege mej ner till färjan. Jössös hade kunnat sitta där hela kvällen o bara njuta av utsikten :) Imorgon kommer ja tillbaka Agge för att hjälpa till lite där hemma, kommer nog bli lite mysepys då me.. tror ni man blir lite sugen :)

Innan ja träffade familjen Nordström hade ja givetvis jobbat.. Idag tog vi en promenix ner till havet, där vi tog fruktstund o kollade på alla båtar som åkte förbi.. mysigt värre! Alltså shit pommes säger ja, vart galet varmt idag!! Säkert runt 25 grader uppe hos oss på jobbet, lagom hett hehe! Men har vart ute hela dagen iallafall eftersom det fläktade ganska skönt :) Ute på gården läste vi böcker på en skön filt.. hehe där låg vi ett par stycken på mage och lyssnade och skrattade... hade vattenlek o busade i massor! helt perfekt dag med andra ord.

Nu ska jag faktiskt ta o krypa er i min säng o sussa, galet trött.. Hoppas att er dag har varit kanonis, ja e iallafall nöjd med min <3 Hoppas på en likvärdig dag imorgon med mycket skratt, bus, mys och värme..
Massa pussar o kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0